#12 af bruger slettet
10 dage: hvem vil være med?
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: 10 dage: hvem vil være med?
Tillykke med jeres vægttab :)
Jeg er lidt et konkurrencemenneske, så jeg VIL vinde konkurrencen, så det bare surt, at jeg lige har taget 300 gram på. Vægten i dag er 57.3 kg.
Jeg er lidt et konkurrencemenneske, så jeg VIL vinde konkurrencen, så det bare surt, at jeg lige har taget 300 gram på. Vægten i dag er 57.3 kg.
14 år27. august 2010 kl. 06:02
cbf71
Jeg vil også gerne være med...
Startvægt og dag 1: 61,1 kg
Startvægt og dag 1: 61,1 kg
14 år27. august 2010 kl. 07:21
TrawtorRocker (slettet)
kntn: Jeg tænkte præcis det samme :o) Jeg er også konkurrencemenneske. Derfor er det en kanon motivation for mig at være med i dette "løb".
Jeg knokler på fordi min vægt kun må gå ned og ikke op fordi jeg vil stå tilbage med det største tab :o)
Jeg har besluttet ikke at ændre alt for meget i kosten, men i stedet træne kiloene væk.
Da jeg startede med at taste min vægt ind herinde gik jeg først op 2 gange i træk, men nu går det nedad.
Ved ikke om noget i kroppen gør at man ophober mere væske når man starter eller hvad... men er sikker på de 300 g nok skal komme af igen :o)
Fortsat god kamp til alle! (PS. Vejer først hver aften, så har først dagens vægt senere)
Jeg knokler på fordi min vægt kun må gå ned og ikke op fordi jeg vil stå tilbage med det største tab :o)
Jeg har besluttet ikke at ændre alt for meget i kosten, men i stedet træne kiloene væk.
Da jeg startede med at taste min vægt ind herinde gik jeg først op 2 gange i træk, men nu går det nedad.
Ved ikke om noget i kroppen gør at man ophober mere væske når man starter eller hvad... men er sikker på de 300 g nok skal komme af igen :o)
Fortsat god kamp til alle! (PS. Vejer først hver aften, så har først dagens vægt senere)
14 år27. august 2010 kl. 09:32
vikiri (slettet)
Min vægt idag 88,4 :-)
14 år27. august 2010 kl. 16:43
jennifer (slettet)
2. dag
vægt: +200g
talje: uændret
Det kører rigtig godt med kost og motion i dag :-)
talje: uændret
Det kører rigtig godt med kost og motion i dag :-)
14 år27. august 2010 kl. 19:12
TrawtorRocker (slettet)
re: 2. dag
vkr: Super flot :o)
Jennifer: Rigtig godt arbejde! Så skal de få gram nok hurtigt komme af igen.
Min vægt er i dag 70,1, så -0,4 siden i går. Er dog bange for det kommer til at knibe med motionen i denne weekend, da programmet er lidt stramt.
Jennifer: Rigtig godt arbejde! Så skal de få gram nok hurtigt komme af igen.
Min vægt er i dag 70,1, så -0,4 siden i går. Er dog bange for det kommer til at knibe med motionen i denne weekend, da programmet er lidt stramt.
14 år27. august 2010 kl. 21:27
jennifer (slettet)
Dag 3
Så sker der noget her!
Vægt: 69,4 (-900g siden i går!)
Talje: 77cm (-1 cm)
Dvs. at jeg nu sammenlagt har tabt 1,4 kg på 3 dage. Nu må jeg huske ikke at blive alt for skuffet hvis vægten er steget en lille smule i morgen tidlig. Eller står stille nogle dage.
Jeg taster ikke min mad ind her, men vurderer mit kalorieindtag pr dag sådan nogenlunde. Har ligget omkring 1800, men jeg dyrker også meget motion, så jeg skal ha' en del. Og det er også meget vigtigt for mig ikke at sulte mig selv, fordi jeg ved det fører til overspisning i sidste ende. Jeg vil bare gerne være sund :-)
I dag er jeg nødt til at lægge en strategi, jeg skal nemlig til fødselsdagsfest. Jeg ved, at hvis jeg bare tænker at jeg "ikke må spise for meget" , så går det helt sikkert galt. Jeg er nødt til at gøre det specifikt, som f.eks. "Jeg må tage to små stykker kage", så har jeg noget at forholde mig til.
God weekend alle!
Og til jer konkurrence-mennesker: Nu skal i oppe jer, hvis i skal følge med ;-)
Vægt: 69,4 (-900g siden i går!)
Talje: 77cm (-1 cm)
Dvs. at jeg nu sammenlagt har tabt 1,4 kg på 3 dage. Nu må jeg huske ikke at blive alt for skuffet hvis vægten er steget en lille smule i morgen tidlig. Eller står stille nogle dage.
Jeg taster ikke min mad ind her, men vurderer mit kalorieindtag pr dag sådan nogenlunde. Har ligget omkring 1800, men jeg dyrker også meget motion, så jeg skal ha' en del. Og det er også meget vigtigt for mig ikke at sulte mig selv, fordi jeg ved det fører til overspisning i sidste ende. Jeg vil bare gerne være sund :-)
I dag er jeg nødt til at lægge en strategi, jeg skal nemlig til fødselsdagsfest. Jeg ved, at hvis jeg bare tænker at jeg "ikke må spise for meget" , så går det helt sikkert galt. Jeg er nødt til at gøre det specifikt, som f.eks. "Jeg må tage to små stykker kage", så har jeg noget at forholde mig til.
God weekend alle!
Og til jer konkurrence-mennesker: Nu skal i oppe jer, hvis i skal følge med ;-)
14 år28. august 2010 kl. 09:46
cbf71
re: Dag 3
Rigtigt godt gået jennifer! :-)
Jeg er også godt med lige nu - får trænet rigtigt meget og tænker meget over kcal-indtag... Jeg plejer at indtaste, hvad jeg spiser i løbet af dagen, da det er til at overskue, og så ved jeg, hvor mange kcal, jeg har at gøre godt med til aftensmad og senere. Her er det simpelt hen for besværligt at veje og regne ud.
Mine tal for i dag (som er meget opmuntrende):
Vægt: 60,1 (- 1 kg)
Talje: 71
Mave: 80
Hofte: 91 (- 1 cm)
Lår: 50,5 (- 1,5 cm)
Held og lykke til jer alle :-)
Jeg er også godt med lige nu - får trænet rigtigt meget og tænker meget over kcal-indtag... Jeg plejer at indtaste, hvad jeg spiser i løbet af dagen, da det er til at overskue, og så ved jeg, hvor mange kcal, jeg har at gøre godt med til aftensmad og senere. Her er det simpelt hen for besværligt at veje og regne ud.
Mine tal for i dag (som er meget opmuntrende):
Vægt: 60,1 (- 1 kg)
Talje: 71
Mave: 80
Hofte: 91 (- 1 cm)
Lår: 50,5 (- 1,5 cm)
Held og lykke til jer alle :-)
14 år28. august 2010 kl. 10:09
TrawtorRocker (slettet)
re: Dag 3
Hvor er I seje :o)
Jeg havde desværre for travlt i går til at nå på vægten, så har kun min vægtforskel i forhold til fredag.
Mit mål for denne weekend var at jeg ikke skulle tage på fordi jeg havde et skævt skema.
Min vægt i dag er 69,9 dvs. -200g siden fredag,så er lidt stolt.
Men konkurrencemennesket i mig skal til at oppe sig lidt ;o)
Fortsat god kamp til alle :o)
Jeg havde desværre for travlt i går til at nå på vægten, så har kun min vægtforskel i forhold til fredag.
Mit mål for denne weekend var at jeg ikke skulle tage på fordi jeg havde et skævt skema.
Min vægt i dag er 69,9 dvs. -200g siden fredag,så er lidt stolt.
Men konkurrencemennesket i mig skal til at oppe sig lidt ;o)
Fortsat god kamp til alle :o)
14 år29. august 2010 kl. 18:24
:o)