10 dage: hvem vil være med?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Dag 3
56.5 kg

Wuhu!
14 år29. august 2010 kl. 21:37
re: Dag 3
Har ikke været på vægten de to sidste dage.

Natten til søndag, blev min mand syg, måtte med ambulance til sygehuset og blev opereret for blindtarmsbetændelse i dag ved middagstid.

Jeg kørte med i ambulancen derned og blev der så til omkring kl 10.30, hvor jeg kun sov sammenlagt en times tid. Tog toget hjem og var hjemme ca. 4 timer, hvor jeg heller ikke fik sovet. Kørte derned igen ved 16-tiden og var hjemme kl. 19. Der havde jeg kun sovet den ene time i 1½ døgn.

Så lige nu er jeg helt færdig - vægt og kcal har været meget langt væk i denne weekend. Håber, jeg tager det op igen i morgen, men jeg kommer ikke til at have så meget tid til at træne osv, da jeg skal hente ham i morgen tidlig, og så skal han være hjemme fra arbejde i hvert fald et par dage...

Håber sgu, I andre har haft en bare lidt bedre weekend, end jeg har! :-)
14 år29. august 2010 kl. 22:05
DAG 5
Hej medslankere, håber i havde en god weekend.

cbf71: Sikke en omgang! God bedring til manden, håber i er ved at komme ovenpå igen.

Jeg er selv jubel-glad, da vægten er den samme, på trods af fødselsdag med kager og en vennnemiddag med det hele.

Mine tal på dag 5:
Vægt: 69,4 kg (startvægt 70,8)
Talje: 77 cm (startmål 78)

Mine mål for den kommende uge:
1. At komme ud og løbe 3 gange
2. At tage til svømning 1 gang
3. At tage til pilates 1 gang
4. At indtage max. 1800 kcal HVER dag
5. At tabe min. 1 kg

Hvordan gik weekenden for jer andre?
14 år30. august 2010 kl. 09:26
re: DAG 5
Først vil jeg sige rigtig god bedring med din mand cbf71! Håber I snart er oppe i gear igen.

Godt gået allesammen - det er første gang jeg er med i en omgang 10 dage og jeg må sige at det er virkelig motiverende. For hvemvil ikke gerne vise gode resultater ;-)

På trods af at jeg har været alene hjemme med vores 3 børn hele weekenden og derfor ikke er kommet afsted på min løbetur, har jeg alligevel fået lidt motion :-)

Og vægten sagde her til morgen 87,1 kg (startvægt 88,8 kg) så jubibilæææææ :-)
14 år30. august 2010 kl. 10:06
Tak for jeres hilsner. Jo tak, han er naturligvis meget øm, men alt gik godt, og jeg var nede og hente ham i formiddags, så nu er han hjemme og ligger på sofaen. Dejligt!

Nå, vægten tilbage ved udgangspunktet = 61 kg

Lidt ærgerligt, men dog ikke så meget, som jeg nogle gange har taget på i løbet af en weekend...
14 år30. august 2010 kl. 18:03
Så kom straffen for min meget inaktive søndag (og faktisk også i dag).
Har taget 0,5 kg på siden i går, men kunne heller ikke forstå jeg havde tabt 0,2 kg over weekenden.
Derfor vidste jeg, at der skulle trænes igennem i dag. Desværre har jeg en muskel, der sidder i klemme i venstre side af brystkassen, så selv det at trække vejret gør ondt, så der bliver heller ingen træning i dag.
Kommer til at oppe mig de sidste dage hvis jeg skal følge med jer andre :o)
14 år30. august 2010 kl. 19:49
Ja, det er ærgerligt sådan noget...

Jeg er også rigtigt blevet straffet for min maglende søvn over weekenden og i går. Jeg har taget rigtigt meget på, så det er jeg meget ked af. Ikke lige det, jeg har brug for lige nu.

Kan heller ikke komme til at træne så meget, som jeg plejer, for husbonden er hjemme - måske resten af ugen - men det er nu dejligt :-) Han har det allerede lidt bedre og er lidt mere mobil, så det dejligt...

Må bare prøve at reducere mad-indtag i dag. Heldigvis skal vi have wok-gryde med kylling og masser af grønsager i aften :-)

Håber, det går godt for jer andre!
14 år31. august 2010 kl. 10:09
Så fik jeg da vist lige et los i røven da jeg var på vægten.
Er tilbage på 70,7 som var der jeg startede da vi startede denne tråd. Har dog som tidligere nævnt haft et par inaktive dage, men det skal være slut nu.
Døjer fortsat med smerter i brystkassen pga. muskler i klemme, men kan trampe i pedalerne på motionscyklen, så den får nogle tæsk her til aften.
Håber I andre bare sparker røv :o)
14 år31. august 2010 kl. 20:34
STATUS DAG 7
Æv, min vægt har nu stået stille på 69,4 siden i fredags, hvor den da også var faldet meget. Nu må der da snart ske noget igen... Kun 3 dage til "konkurrencen" slutter ;-)

Kom så TrawtorRocker, du kan godt!
14 år1. september 2010 kl. 11:29
re: STATUS DAG 7
Vi må alle op på hesten igen :-)

Jeg er da 'heldigvis' tilbage ved udgangspunktet nu: 61,1 kg

Har dog fået trænet både herhjemme og i fitness-center i dag, så jeg er ok tilfreds. Så krydser jeg bare fingre for en vægtnedgang de næste tre dage :-)
14 år1. september 2010 kl. 13:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });