Jeg er en kvinde på 52 år, som bor på vestfyn. Jeg har 4 voksne børn og så børnebørn hvoraf det ene er et bonus barnebarn.
Jeg startede allerede som teenager at gå på slankekur, men set i bagspejlet var jeg ikke overvægtig den gang, derfor kan jeg blive nervøs når jeg ser indlæg med unge slanke piger herinde.
De overflødig kg kom sammen med børnene. Da jeg blev 40 følte jeg mig fyrre fed og færdig, da jeg blev 50 havde jeg taget hånd om det. Jeg havde ikke tabt mig til min idealvægt men jeg var begyndt at motionere.
lige nu går det knap så godt med motionen, men det skyldes at det motioncenter jeg går i har taget 4 formiddagshold af programmet som jeg gik på, men jeg er ved at træne mig op til at løbe lillebæltshalvmarathon ( var også med sidste år)
Jeg har været herinde på madital 2 gange før men er landet på 63,5 hvergang. jeg har meldt mig i forummet fordi jeg synes det er svært at finde motivationen så ved at være lidt aktiv herinde kunne det måske komme. Jeg har ikke travlt vil bare gerne tabe mig
#22 af Kirsten P (slettet)
Jeg er ligesom nogle af jer andre genganger. Jeg har været medlem herinde i et par år nu, og elsker denne hjemmeside. Den og dens medlemmer har tidligere hjulpet mig til et vægttab på 18 kg. Desværre er de tilbage + 2 kg.
Om mig: Jeg er 24 år, bor alene i Odense. Til dagligt læser jeg og har ved siden af stillesiddende fritidsarbejde.
Jeg har taget beslutningen om at tabe mig af flere gange. Jeg har lige fra jeg kunne gå været overvægtig, jeg har nogle dejlige forældre der prøvede at hjælpe mig til et sundere liv, men stædig som jeg er brugte jeg alle mine kræfter på at modarbejde de gode intentioner. Men nu er jeg blevet ældre og bliver socialt hæmmet af min overvægt og ønsker et sundere liv. Jeg var glad dengang jeg havde tabt mig, og kan tydeligt mærke forskel på den Marie og den jeg er nu. Derfor er jeg for et par dage siden gået i gang igen. Er stadig i fasen hvor der bliver renset ud og hovedpinen er næsten uudholdelig, men jeg har god samvittighed og ved at der venter mig en masse gode oplevelser på den anden side.