God ide med en præsentationstråd.
Jeg hedder Karina og er 37 år. Jeg har 3 børn + en bonussøn. Dvs ialt 4 - 3 drenge på hhv. 10, 12 og 14 og en pige på 6. Jeg bor i Hadsten i et dejligt hus med min dejlige mand og vores unger og 2 marsvin. Jeg er systemudvikler hos CSC i Skejby.
Når jeg tænker tilbage har jeg egentlig altid været på kur synes jeg. Men afgørende var det da jeg tog beslutningen i efteråret 2007. Iacob her fra forum delte jeg kontor med på arbejde på det tidspunkt. Og hun havde siden sommeren snakket om det her forum og jeg havde bare ikke fået taget mig sammen, men kunne jo godt se kiloerne rasle af hende ;-) Så til sidst fandt jeg motivationen og kom igang. Smed ret hurtigt 5 kilo inden julen kom. Og den jul gav så et SPARK af format til min motivation, for der friede min mand til mig. Så det var intet problem at holde gejsten oppe og tabe 20 kilo inden vores bryllupsdag d. 13. september 2008.
Siden da har jeg så nok taget lidt for let på det hele og de 10 kilo er røget på igen. Men nu er jeg tilbage - har forsøgt at komme igang siden efteråret engang. Men der er vel ikke noget så motiverende som januar til at starte op på kuren igen. Jeg håber at jeg på mine gentagne kure trods alt fanger nogle gode vaner, som hænger ved, så jeg til sidst har en livsstil, som gør at jeg kan undgår vægtudsvingningerne. Jeg har i hvert tilfælde fået nogle gode vaner hen ad vejen. Denne gang også motionsvaner som holder ved.
#12 af KarinaHadsten (slettet)
Jeg selv...
Jeg er 25 år og blev gift i sommers... I 2005 startede jeg på min uddannelse og har siden da taget på... bare lidt hele tiden, men heenover julen blev det sammenlagt til 11 kg på knap 5 år...
Jeg var en tynd lille ting da jeg var lille, men som teenageårene kom nærmere voksede røv og lår... årene derefter tog jeg min gymnastik op på konkurrenceplan og holdt vægten indtil jeg kom til skade med ryggen... derefter har det været en kamp...
har før tabt mig med vægtkonsulenterne men har fundet ud af at det ikke virker.. vejer dog stadig alt min mad... jeg er ikke til søde sager og chips og chokolade, men jeg elsker mad... og kan ikke styre portionerne... Det er så der jeg har taget fat nu og reduceret dem med næsten halvdelen - det skal nok give bonus...
Ville gerne ned på 68 (forhåbentligt under) og tænker især at vægten skal ned inden vi skal have børn...
Det var lidt om mig:o)