ROS (i oktober)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: ROS (i oktober)
Jeg vil lige klappe mig selv på skulderen for at have fundet en makker at gå ture med.
15 år20. oktober 2009 kl. 14:48
nu fortjener jeg et lille klap på skulderen ! jeg har holdt focus stort set siden 4 august.. selvfølgelig har jeg haft nogle små svipsere, men ikke en eneste gang flere dage i træk - og det har jeg vist aldrig prøvet før;O) Tidligere har det været dage med mager kost afløs af dage med for meget sødt og fedt, eller rigtig kost til måltiderne, og så chokolade og lign når jeg var ude og købe ind... Så faktisk begynder det at ligne noget!
15 år21. oktober 2009 kl. 10:14
Ja, det lyder som en livsstilsændring der har bidt sig fast!

Jeg skal selv have stor ros for en rigtig fornuftig energifordeling gennem den sidste måned, en stigning i indtaget af grønsager (svært fordi jeg syntes at jeg spiste mange grønsager i forvejen, men slet ikke nok iflg anbefalingerne), 'fiskesmiley' og et rigtig fornuftigt samlet energiindtag - ihvertfald på de dage jeg har tastet ind! :-)
15 år24. oktober 2009 kl. 20:56
Jeg synes det er godt gået at tage en rask travetur på 8,5 km.
15 år25. oktober 2009 kl. 15:16
idag tog jeg en god tur i motionscenteret .. lige efter 24 timers vagt ( havde heldigvis sovet 6 timer næsten samlet)
15 år26. oktober 2009 kl. 22:27
Ros til mig fordi jeg har kigget herind og tastet min mad og sat et nyt mål.

Ros til mig fordi jeg har spist over 900 g grønt og frugt idag.
15 år26. oktober 2009 kl. 23:19
Wouw, kami13 - en ordentlig portion!

Jeg har smidt og dernæst opsamlet et halvt kilo på en uge. Derfor vil jeg lige skamrose mig selv for at se godt ud i det tøj der plejede at stramme for et par måneder siden. Der ER bestemt sket noget.
15 år27. oktober 2009 kl. 07:52
Næsten samme ros som igår.

Ros for at jeg har været herinde og taste min kost og motion.

Ros for at jeg allerede er oppe over 700 g frugt og grønt.
15 år27. oktober 2009 kl. 14:35
Jeg skal ha ros for at jeg i går sagde nej til chokolade 2 gange. OG at jeg holdt mig til den mændge chokolade til aften, som jeg havde lovet mig selv i belønning for at holde mig på sporet hele dagen.

Ros for kun at spise MEGET LIDT ris til boller i karry i går og derudover en masse kogte gulerødder.

Og så skal jeg også ha ros for at gribe chancen for at danne parløb med en veninde i kampen mod kiloerne. Da hun sagde at nu skulle det snart være slog jeg til og sagde at så måtte vi stå sammen. Det betyder bare noget at ha nogen at stå til regnskab overfor.

Ros for at morgen/formiddagsmaden i dag består af en LILLE bolle, smoothie, æble, 2 mandariner, vand og te. Det bliver da en fantastisk dag.
15 år28. oktober 2009 kl. 09:38
Jeg synes dette er genialt, så jeg vil også være med!

Jeg vil rose mig selv for at smide det meste af min frokost i skraldespanden, det var en påstået sund pizza fra kantinen, men jeg konstaterede hurtigt at der var alt for meget ost på. Så ud med den og istedet bliver det et stk. rugbrød og medbragte mellemmåltider i form af gulerødder og frugt.

Og så ros for at jeg løber hjem fra job idag, på trods af at jeg har travlt, er stresset og har ondt i ryggen.
15 år28. oktober 2009 kl. 12:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...