ROS (i oktober)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: ROS (i oktober)
Løbetur i dag, efter i hvert fald to ugers pause. Planen er en løbetur i morgen, så vi må se om jeg kan komme herind og rose migselv for det i morgen.
15 år11. oktober 2009 kl. 20:07
Jeg vil opmuntre mig selv for at holde ved, blive ved med at komme tilbage her til siden, når jeg har været borte nogle dage eller en uge. Jeg synes jeg er rigtig sej til det med maden, og spiser til stadighed sundere. Senest er det GI, jeg arbejder med. Jeg taber mig efterhånden stabilt et kilo om måneden, og er gået en tøjstørrelse ned. det synes jeg er flot.
15 år12. oktober 2009 kl. 14:25
Jeg skal have så meget ros for at løbe 1/2 time for første gang i går. Jeg har allerede pralet i motionsbloggen, men det kan jeg slet ikke prale for meget over!
15 år16. oktober 2009 kl. 12:02
Jeg giver lige mig selv et klap på skulderen for at være godt igang med en sundere livsstil som belønner sig med et fint vægttab.

I min nye livsstil er der også kommet meget mere motion med... og det er rigitg dejligt for både krop og sjæl : )
15 år16. oktober 2009 kl. 13:07
Ohhh der blev lige sparket til den dårlige samvittighed med det motion. Godt karate starter igen på mandag. Men alligevel fortjener jeg ros for at ha modstået både chokolade og kage i går - hold kæft hvor var jeg sej :-)
15 år16. oktober 2009 kl. 13:09
jeg er lidt stolt, var på Sardinien på daseferie, bare fra mandag til fredag ( efter jeg havde været på kursus i sidste uge) - og er endt med at have tabt 400 gram i forhold til mandag inden jeg tog afsted... det er s.. da vist ok??
15 år17. oktober 2009 kl. 22:56
Dét ér det! Rigtig godt gået, Dygtig! Og velkommen hjem igen ;-)

Jeg skal også have ros, for jeg har tabt 10 kg (siden d.14.7.).
Jeg nævner i flæng:
10 kilo= lavere blodtryk
10 kilo= jagten på mindre tøj går ind
10 kilo= urremmen strammes et hul ind
10 kilo= ikke længere behov for at skjule anstrengelser ved at gå op ad trapperne, nu går det bare meget nemmere
10 kilo= mere energi...og større glæde ved at bruge kroppen
15 år18. oktober 2009 kl. 10:45
@ dygtig og futura.
Jeg synes lige I to havde en tråd hvor I skrev om at komme under 100 og se nu der...Begge to lang under allerede...
Jeg er sikker på at hvis jeg ikke skynder mig har I begge indhentet mig på no time!!
Jeg synes I er totalt seje : )
15 år18. oktober 2009 kl. 11:02
flot Futura!!! nu kører det bare for dig,Flotte betragtninger du gør dig ;O) er godt klar over at det stadig er hårdt ( det ved jeg af bitter erfaring - er nu tilbage hvor jeg var for 14 dage siden ) - Og tak for de pæne ord til Belfast. - jeg lover dig: jeg skal gøre mit bedste for at komme efter dig ( smiler)
15 år18. oktober 2009 kl. 20:06
Hej Belfast og Dygtig

Tak for Jeres opbakkende hilsener.
...Jeg kommer ikke efter dig, Belfast, men tillader mig at gå i dine fodspor ;-) Men selvfølgelig: hvis jeg sætter tempoet meget op kunne vi følges ad! Aiijj, ved nærmere eftertanke er det vist ikke realistisk ;D
15 år19. oktober 2009 kl. 19:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...