Jeg tror, jeg vil prøve at rose mig selv lidt herinde, efter at være blevet inspireret af de to tidligere rostråde. :)
Jeg startede for 2 ½ måned siden med at skulle lære at leve sundt efter en spiseforstyrrelse. Jeg har holdt mig på mellem 12-1400 kalorier siden, kun med få undtagelser, hvor jeg har fået mindre.
Min udfordring har været at komme op på et acceptabelt indtag af kalorier og ikke være så forskrækket over mad. Sideløbende har jeg haft et ønske om at træne mig op til at kunne løbe godt igen, efter at være stoppet pga. en skade.
Ovenpå min spiseforstyrrelse, hvor jeg underspiste, røg jeg ind i en overspisningsperiode, hvor jeg kom op på 63 kg., og det fik mig til igen at underspise.
Nu har jeg ENDELIG brudt cirklen af underspisning/overspisning og holdt mig på et konstant niveau i disse måneder. Jeg er psykisk så meget mere stabil og føler virkelig, livet er kommet tilbage.
Jeg har stadig noget at arbejde med, men det går vidunderligt.
Jeg er nu nede på 57,7 kg. og overvejer at stoppe mit vægttab snarligt.
Jeg er gået fra for to måneder siden at løbe 1-2 km ad gangen til nu at løbe mellem 5-7 km 5 gange i ugen. :)
#2 af Sus1 (slettet)
Jeg tror, at det er godt for os at minde os selv om den indsats, vi faktisk gør for at være gode ved os selv..."dunke os selv i hovedet" for "fejltrin" m.m. klarer mange af os så udemærket.
Jeg lægger ud - håber I andre følger efter :D
Jeg skal have ros for IKKE at opgive min livsstilsomlægning, selvom jeg "ramte muren" og stod stille vægtmæssigt i 14 dage.. I stedet brugte jeg energi på at "gøde" min motivation.Jeg spiser stadig lidt flere kalorier end det optimale, men jeg er på rette vej.