#22 af SiriS (slettet)
Belfast må gøre noget...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+SiriS (slettet)
re: Belfast må gøre noget...
Hey, du har tabt 9 kilo - her er et lille klap på skulderen for det. Det er beviset for at du _kan_ tabe dig til din ønskevægt. Bliv ved, - lige meget hvor lang tid det tager.
15 år9. september 2009 kl. 13:32
SiriS (slettet)
Hvordan skal man tolke din vægtangivelse? Du skriver at du vil tabe ti kilo, og så skriver du -9,1... Betyder det så, at du mangler 9,1 kilo før målet er nået eller er det 9,1 kg mindre end din oprindelige vægt?
15 år9. september 2009 kl. 13:35
Belfast (slettet)
Hov ja det kan da egentlig godt være lidt svært at forstå...
Forklaring:
Jeg har tabt omkring 9 kg ca. og jeg skal i løbet af det næste års tid tabe 10 kg. mere så jeg kommer op på ca -20 kg. ialt. når jeg så har tabt de 20 tja så må jeg se om det kan blive til 10 mere...
Men altså der skal stå -20 når jeg er omkring mit første mål!!
Hilsen Rikke
Forklaring:
Jeg har tabt omkring 9 kg ca. og jeg skal i løbet af det næste års tid tabe 10 kg. mere så jeg kommer op på ca -20 kg. ialt. når jeg så har tabt de 20 tja så må jeg se om det kan blive til 10 mere...
Men altså der skal stå -20 når jeg er omkring mit første mål!!
Hilsen Rikke
15 år10. september 2009 kl. 09:00
Belfast (slettet)
Her til morgen siger vægten 86. Det betyde -10 kg og 10 more to go...
15 år11. september 2009 kl. 08:41
bruger slettet
flot vægttab. har lige kigget din maddagbog, glemmer du at taste resten ind eller spiser du kun max 600 kcal???
15 år12. september 2009 kl. 10:05
Belfast (slettet)
Jeg taster ikke ret meget...
Jeg bruger den bare til at se hvor mange kcal. der er i de forskellige ting.
Når jeg skal taste det hele kører jeg træt i det og tænker kun på mad hele tiden.
Det prøver jeg at komme væk fra og fokusere på andre ting end mad, hvilket virkeligt er svært for mig.
Jeg bruger den bare til at se hvor mange kcal. der er i de forskellige ting.
Når jeg skal taste det hele kører jeg træt i det og tænker kun på mad hele tiden.
Det prøver jeg at komme væk fra og fokusere på andre ting end mad, hvilket virkeligt er svært for mig.
15 år12. september 2009 kl. 13:27
bruger slettet
okay ja det er bare så svært når ens tanker kredser om det mad hele tiden, for mig er det slikken der er det store problem. men noget må du da gøre rigtigt med minus 10 kg det er da rigtig godt gået
15 år12. september 2009 kl. 14:21
Belfast (slettet)
Vægten er nu igen på -10 kg. efter at ha været nede på -8...
Nu er der kun en vej frem!
Jeg er begyndt at motionere en del mere end jeg plejer så jeg håber at det vil give mig et ekstra skub frem+ at det giver mig et langt mere stabilt blodsukker og det kan min sukkersyge godt lide :)
Vil forsøge at skrive her hver dag eller så ofte jeg kan.
Nu er der kun en vej frem!
Jeg er begyndt at motionere en del mere end jeg plejer så jeg håber at det vil give mig et ekstra skub frem+ at det giver mig et langt mere stabilt blodsukker og det kan min sukkersyge godt lide :)
Vil forsøge at skrive her hver dag eller så ofte jeg kan.
15 år19. september 2009 kl. 18:50
Belfast (slettet)
Morgenvægten sagde -10,2
Dejligt!
Så KAN det altså betale sig med ekstra motion...
Dejligt!
Så KAN det altså betale sig med ekstra motion...
15 år20. september 2009 kl. 10:34
ja ja det går da den rigtige vej...