#2 af Frk Jakob (slettet)
Belfast må gøre noget...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frk Jakob (slettet)
re: Belfast må gøre noget...
Sejt, jeg vil gerne følge din historie :) Ellers så kan du skrive dagbog, når du taster din mad ind. Så har du en daglig note til dig selv :)
15 år24. august 2009 kl. 20:24
JK91
det lyder som en god idé - så er der også nogle, som kan hjælpe dig
med at støtte op omkring vægttabet. ros er altid dejligt! - og det hjælper
virkelig!
med at støtte op omkring vægttabet. ros er altid dejligt! - og det hjælper
virkelig!
15 år24. august 2009 kl. 20:24
Belfast (slettet)
Jeg starter ud med at vægten siger -9,3
Det er selvfølgelig over en længere periode.
Nu må vi se hva den siger i morgen.
Mit mål for idag er at se om jeg kan leve udelukkende af NUPO.
Det er selvfølgelig over en længere periode.
Nu må vi se hva den siger i morgen.
Mit mål for idag er at se om jeg kan leve udelukkende af NUPO.
15 år25. august 2009 kl. 08:19
Belfast (slettet)
Vægten siger idag -10 kg. Dvs. 700g. er røget siden igår... Dejligt
Det holdt dog ikke helt det mewd kun at spise nupo men næsten!!!
Mit mål idag er at spise nupo til morgen middag og mellemmåltider.
I morgen har jeg ikke mulighed for at veje mig om morgenen men det gør det jo bare mere spændende til fredag morgen : )
Det holdt dog ikke helt det mewd kun at spise nupo men næsten!!!
Mit mål idag er at spise nupo til morgen middag og mellemmåltider.
I morgen har jeg ikke mulighed for at veje mig om morgenen men det gør det jo bare mere spændende til fredag morgen : )
15 år26. august 2009 kl. 07:58
Belfast (slettet)
Her til morgen siger vægten 10,1.
Altså 100g. mere er røget.
Det går det rigtige vej...godt nok ikke så hurtigt men den rigtige vej : )
Altså 100g. mere er røget.
Det går det rigtige vej...godt nok ikke så hurtigt men den rigtige vej : )
15 år28. august 2009 kl. 08:03
Rov (slettet)
Hej Belfast
Jeg er også startet på Nupo i mandags, har lykkes mig at holde mig til den barske. Hvis det er sulten der holder dig fra det, så prøv som jeg at drikke 4 pulvere, og så dele en bar i 2 (de svarer jo til 2 pulvere) og spise dem, svarende til 6 måltider ialt.
Det hjælper at tygge lidt og tager sulten på en anden måde. Man skal bare huske en vitaminpille oveni da barerne ikke helt dækker samme vitamin/mineral. Jeg har også altid en bar på mig, så kan jeg nippe et par små bidder hvis jeg går helt kold. Den har ialt 200 kalorier i sig, så et par nip betyder ingenting, men kan virkelig hjælpe.
Held og lykke med Nupo'er, kan følges lidt hvis du vil og holden hinanden i ilden!!!
Jeg er også startet på Nupo i mandags, har lykkes mig at holde mig til den barske. Hvis det er sulten der holder dig fra det, så prøv som jeg at drikke 4 pulvere, og så dele en bar i 2 (de svarer jo til 2 pulvere) og spise dem, svarende til 6 måltider ialt.
Det hjælper at tygge lidt og tager sulten på en anden måde. Man skal bare huske en vitaminpille oveni da barerne ikke helt dækker samme vitamin/mineral. Jeg har også altid en bar på mig, så kan jeg nippe et par små bidder hvis jeg går helt kold. Den har ialt 200 kalorier i sig, så et par nip betyder ingenting, men kan virkelig hjælpe.
Held og lykke med Nupo'er, kan følges lidt hvis du vil og holden hinanden i ilden!!!
15 år28. august 2009 kl. 08:24
Rov (slettet)
Får du i øvrigt lidt motion ind? Det kan virkelig gøre en forskel. Jeg er "heldig" ikke at arbejde for tiden, så jeg har lidt meget luksus tid, men skal stadig tvinge migselv lidt. Laver en plan pr. uge incl. pauser og prøver at holde mig til den :)
15 år28. august 2009 kl. 08:26
Belfast (slettet)
Jeg har prøvet barrene fra nupo, men jeg kan simpelthen ikke få dem ned. Men de er vist kommet med nogle nye nogen med frugt synes jeg at ha set...
Jeg tager hatten af for dem der kan tage nupo den barske, har forsøgt mig men må erkende at det kan jeg ikke, men det er også okay!
Jeg tænker at så længe jeg ligger under den røde stiplede linje i min vægtkurve så er det okay og så skal jeg nok nå mit første mål som ligger på 75 kg.
Ang. motion så burde jeg bruge lidt mere tid på det!!!
Jeg har endda en crosstrainer der står og kigger på mig hver dag!
Mit arbejde er heldigvis ret fysisk og jeg cykler frem og tilbage hver dag. ikke så langt men bedre end ingenting.
Tror jeg skal på crosstraineren idag... godt du lige spurgte ind til det! Tak : )
Jeg tager hatten af for dem der kan tage nupo den barske, har forsøgt mig men må erkende at det kan jeg ikke, men det er også okay!
Jeg tænker at så længe jeg ligger under den røde stiplede linje i min vægtkurve så er det okay og så skal jeg nok nå mit første mål som ligger på 75 kg.
Ang. motion så burde jeg bruge lidt mere tid på det!!!
Jeg har endda en crosstrainer der står og kigger på mig hver dag!
Mit arbejde er heldigvis ret fysisk og jeg cykler frem og tilbage hver dag. ikke så langt men bedre end ingenting.
Tror jeg skal på crosstraineren idag... godt du lige spurgte ind til det! Tak : )
15 år28. august 2009 kl. 08:50
Rov (slettet)
Ja, helt sikkert, man skal gøre hvad virker bedst
for en selv, det skal jo ikke være FOR surt.
Ærgelig med barerne, jeg syntes karamellen er ok, men prøv de nye :)
Har ikke selv fundet dem nogensteder endnu til testning.
Go tur på crosstrainer!
for en selv, det skal jo ikke være FOR surt.
Ærgelig med barerne, jeg syntes karamellen er ok, men prøv de nye :)
Har ikke selv fundet dem nogensteder endnu til testning.
Go tur på crosstrainer!
15 år28. august 2009 kl. 08:56
Hver morgen vil jeg veje mig og skrive herinde hvordan det går.
Så står det sort på hvidt og jeg er måske mere opmærksom på det så.
Mit mål er at tabe 10 kg. på et år men hvis det går hurtigere gør det jo ikke noget : )
Rikke