#12 af Belfast (slettet)
Belfast må gøre noget...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Belfast (slettet)
re: Belfast må gøre noget...
Det er søndag morgen og vægten siger -10 kg.
-100g. siden igår.
Jeg har erfaret at min vægt sagtens kan svinge med 700- 800g. pr. dag...
Så jeg må istedet se på vægten over en laang periode...
-100g. siden igår.
Jeg har erfaret at min vægt sagtens kan svinge med 700- 800g. pr. dag...
Så jeg må istedet se på vægten over en laang periode...
15 år30. august 2009 kl. 13:03
Futura (slettet)
re: re: Belfast må gøre noget...
Nemlig. Min vægttabsgraf danner også et fint zig-zag-mønster (flottest, når det går nedad :D ) - de små udsving skal man ikke lade sig slå ud af, det vigtige er netop hældningen...at zig-zag-mønsteret bevæger sig nedad.
Fortsat god tur dernedad! Futura
15 år30. august 2009 kl. 17:49
Gine (slettet)
Hejsa
så lige snakken omkring nupo og de barer man kan få derfra... Der er et andet mærke der hedder naturdiet ( naturdiet.se ), der både har pulver, barrer og færdige shakes... Hvor skræmmende det end måtte lyde så smager de faktisk godt.. og barrene reddede mit liv sidst jeg var på pulverkur....
I hvert fald - prøv det... det er sammen pris hvis ikke billigere end nupo (med tilbud) og kan fås i Kvickly... og kommer man over på den anden side af sundet så er det rigtig billigt med kursen på den svenske krone samt en lille smule lavere pris ;o)
så prøv det hvis I er friske... jeg synes i hvert fald at det er bedre og når det følger fuldstændig det samme koncept som nupo.. så gør det jo ikke noget at det smager lidt bedre:o)
Hilsen
Gine;o)
så lige snakken omkring nupo og de barer man kan få derfra... Der er et andet mærke der hedder naturdiet ( naturdiet.se ), der både har pulver, barrer og færdige shakes... Hvor skræmmende det end måtte lyde så smager de faktisk godt.. og barrene reddede mit liv sidst jeg var på pulverkur....
I hvert fald - prøv det... det er sammen pris hvis ikke billigere end nupo (med tilbud) og kan fås i Kvickly... og kommer man over på den anden side af sundet så er det rigtig billigt med kursen på den svenske krone samt en lille smule lavere pris ;o)
så prøv det hvis I er friske... jeg synes i hvert fald at det er bedre og når det følger fuldstændig det samme koncept som nupo.. så gør det jo ikke noget at det smager lidt bedre:o)
Hilsen
Gine;o)
15 år30. august 2009 kl. 18:46
Marinne (slettet)
Det lyder interessant - jeg er ved at køre lidt sur i Nupo, kan kun lide jordbær og Tai Chicken Soup, så det bliver noget ensformigt. Jeg tror jeg vil prøve det andet ved lejlighed.... Skal dog på ferie i en uge, hvor jeg bare skal spise "normalt" fornuftigt, så må vi se efterfølgende..:o)
15 år31. august 2009 kl. 10:50
Belfast (slettet)
Dem må jeg helt sikkert prøve... så faktisk de lige var på tilbud i Bilka i denne uge.
Ida har jeg ikke haft mulighed for at veje mig men er lidt spændt på i morgen da jeg ikke har været så god ved mig selv i weekenden..
Ida har jeg ikke haft mulighed for at veje mig men er lidt spændt på i morgen da jeg ikke har været så god ved mig selv i weekenden..
15 år31. august 2009 kl. 15:02
Belfast (slettet)
Så er det blevet fredag og det er nogle dage siden jeg har fået vejet mig...og det kan man se på vægten -9,4 er tabet nede på nu...
Hva sker der lige for det...
Det er ikke helt godt nok, men helt selvforskyldt at vægten ikke er gået nedad!
Jeg synes det er pinligt at jeg ikke kan tage mig sammen...
Hva sker der lige for det...
Det er ikke helt godt nok, men helt selvforskyldt at vægten ikke er gået nedad!
Jeg synes det er pinligt at jeg ikke kan tage mig sammen...
15 år4. september 2009 kl. 08:15
SiriS (slettet)
Du tage dig nok lidt for meget sammen. Pas på din plan ikke er så stram at du rent faktisk har behov for at bryde den. Pøj-pøj, vi følger dig.
15 år4. september 2009 kl. 19:02
Belfast (slettet)
Nu er det ved at være mange dage siden jeg sidst har vejet mig......
Ups....
Det var jo min mening at skrive herind hver dag!
Jeg er spændt på at veje mig i morgen.
Idag er det gået rigtig godt med min mad.
Ups....
Det var jo min mening at skrive herind hver dag!
Jeg er spændt på at veje mig i morgen.
Idag er det gået rigtig godt med min mad.
15 år7. september 2009 kl. 15:02
Belfast (slettet)
Vægten siger -8,8 idag...
Kom nu ind i kampen Belfast...
Ikke godt nok...
Kom nu ind i kampen Belfast...
Ikke godt nok...
15 år8. september 2009 kl. 07:58
Altså er der sneget sig 200g på siden igår.
Nok pga. et glas vin og lidt "hygge"