#21 af Frk Jakob (slettet)
Uge 27 Q Light
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frk Jakob (slettet)
re: : Uge 27 Q Light
I lige måde :)
15 år3. juli 2009 kl. 15:28
sqzee (slettet)
Tusind tak for rådene. Ligemeget hvad vil jeg kæmpe videre. Om jeg falder i tusind gange skal det ikke stoppe mig. Hvis jeg har en periode hvor jeg tager på så kommer jeg bare op på hesten og taber det igen.
Hvordan går det med jer? Er sommeren skankende eller er der for mange fristelser og invitationer ud? Ha' det godt :)
Hvordan går det med jer? Er sommeren skankende eller er der for mange fristelser og invitationer ud? Ha' det godt :)
15 år4. juli 2009 kl. 11:30
Frk Jakob (slettet)
Her går det meget godt, lige på nær igår hvor jeg drak vin og spiste dessert og derfor endte på 700 kcal for meget. Det er ca 100 gram vægtforøgelse, så det ryger hurtigt af. Jeg ser denne her proces, som at jeg skal lære hvordan jeg skal agere når jeg engang har nået min optimale vægt. Og der vil der jo også være dage hvor man spiser mere og dage hvor man spiser mindre/sundere:)
15 år4. juli 2009 kl. 14:49
maheha (slettet)
Min appetit er helt forsvundet med det varme vejr.
Hvordan med jeres appetit her i varmen?
Jeg drikker massere af koldt vand og lidt melon og ellers lever jeg af Nupo.
Og så går jeg og småspiser af en Nupobar for at få stillet min søde tand.
Hvordan med jeres appetit her i varmen?
Jeg drikker massere af koldt vand og lidt melon og ellers lever jeg af Nupo.
Og så går jeg og småspiser af en Nupobar for at få stillet min søde tand.
15 år4. juli 2009 kl. 16:44
bruger slettet
jeg spiser som jeg plejer men stadig nupo morgen og middag og alm aftensmad i lille portion ..
men syntes godt nok den varme har været slem ...
men syntes godt nok den varme har været slem ...
15 år5. juli 2009 kl. 06:32
Frk Jakob (slettet)
Jeg spiser ikke så meget i løbet af dagen, men spiser så mere til aften, så jeg ender med at spise ca det samme som normalt, de to sidste dage lidt mere end normalt, men idag er jeg tilbage på rette spor :)
15 år5. juli 2009 kl. 22:23