Uge 27 Q Light

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Uge 27 Q Light
ny uge er startet ...

Håber i får en skøn uge ...

HUSK at drikke rigeligt med vand,,,,,,,,, :-)
15 år29. juni 2009 kl. 06:52
re: Uge 27 Q Light
Kære pspina

Tak fordi du holder os i gang. Også go' uge til alle herfra.
Foruden vand, som er det vigtigste, så husk også på alle de dejlige grøntsager og frugt der er på markedet lige nu. Spis dem med glæde OG go' samvitighed.
Anom
15 år29. juni 2009 kl. 10:14
Hej alle, håber i får en god uge, synes det er en fantastisk ide med sådan en tråd hver uge.
Jeg synes ikke rigtig jeg taber mig, selvom jeg har underskud af kcal hver dag :/ Lidt træls, tabte 200 gram sidste uge, men har taget på denne uge?? Jeg vejer mig sammen med en veninde hver tirsdag morgen, så er MEGET spændt på imorgen.

Men god tabning til jer andre.
15 år29. juni 2009 kl. 15:04
det var sådan jeg havde det i starten frk jakob men så valgte jeg at tage nupo morgen og middag også alm aftensmad i små portioner ..
så gik det...

takker anom .. det hjælper med at holde mig selv igang ggg ;-)
15 år29. juni 2009 kl. 15:37
Kaster op af Nupo :( Så det er ikke en mulighed. Jeg må bare forsøge at ligge på lavere kcal indtag.
15 år29. juni 2009 kl. 21:56
: Uge 27 Q Light
frk jakob det gjorde jeg også de første par gange... indtil jeg fik at vide at jeg skulle blende det med isterninger og jeg bruger skummetmælk i stedet for vand..
jeg bruger kun den med cafe latte og kakao

nu kan det drikkes men ikke min livret..
15 år29. juni 2009 kl. 23:19
re: : Uge 27 Q Light
alt er prøvet med nupo, det bedste har været at blende den med jordbær med kold mælk og så frosne hindbær. Så kan jeg måse drikke ½ glas.

Jeg vejer mig tirsdag sammen med en bekendt, som går hos VK. Jeghar smidt ½ kg denne uge, rigtig dejligt. Jeg er glad for alle kg der ryger af, sidste uge røg der kun 200 gram, så er bedre tilfreds denne uge :)
15 år30. juni 2009 kl. 14:43
Jeg vil gerne melde mig under taberfanen.

Mit mål er 25 kg, men skal have lavet nogle delmål, da 25 kan virke lidt (meget) uoverkommeligt.

Hvornår vejer I jer?

Jeg er begyndt med Nupo til morgen + frokost og nu går det den rigtige vej. Nu skal jeg bare lade vær med at veje mig konstant....
15 år30. juni 2009 kl. 23:03
Hej allesammen

Jeg har nået mit delmål .....yes yes yes
15 år1. juli 2009 kl. 08:15
tillykke anom
hvor er det flot klaret, sej gået
pludselig er du under de 100kg
jeg hepper på dig ;O)
knus lise
15 år1. juli 2009 kl. 08:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });