Uge 27 Q Light

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: : Uge 27 Q Light
mega flot anom :-)

jeg har tabt mig 700 gram i denne uge så er nu på 95,5 kg
Det går den rigtige vej :-)

du skal være velkommen mahema .. jeg gør det samme med nupo ...
15 år1. juli 2009 kl. 09:16
Jeg sagde nej idag!! Var nede at handle her til eftermiddag, havde ikke fået frokost og blodsukkeret var LAVT. Jeg havde virkelig lyst til kakao toppe (de der fra Netto) og jeg stod nok i 10 min med dem i hånden og overvejede. Havde jeg købt dem, havde jeg spist alle 6, dvs ca 1000 kcal.
Men jeg endte med at lægge dem på plads, er simpelthen SÅ stolt af mig selv :)
15 år1. juli 2009 kl. 16:58
SÅDAN!
Hvor er det godt. Det må betyde at din indstilling er hel rigtig.
Især når du kan sige nej til kakaotoppe!

Jeg er begyndt at kigge på prisen på det slik/chokolade jeg gerne vil ha/godt kunne spise og så bruge pengene i frugtafdelingen. Utroligt at man vil give 20,- for det usunde men ikke for frugt - det er jeg så begyndt på.
15 år1. juli 2009 kl. 17:18
Jeg tænker ikke så meget på pengene, men det er virkelig svært at sige ned, især når man står og er sulten. Var helt forundret over mig selv :) På den gode måde.
15 år1. juli 2009 kl. 19:17
Jeg aner ikke om jeg taber mig, for jeg har ingen vægt, men jeg føler alligevel ikke at det går så godt. Det er somom jeg ikke kan holde mig til det jeg sætter mig for.

Men det glæder mig at se hvor godt det går med jer andre, og hvor motiverede i er :)
15 år1. juli 2009 kl. 22:33
Måske det kan hjælpe dig hvis du tager dagen i små etaper. Efter morgenmaden ligger du klar til mellemmåltidet. Bestemmer dig for hvornår og hvad du skal have til frokost. Efter frokost ligger klar til mellemmåltid. etc
Måske det kan hjælpe dig at skrælle/skære/måle alle 600 g frugt og grønt af fra morgen og have det samlet, så du ved hvad du har at vælge mellem hvis du nu skulle få trag til noget....
15 år1. juli 2009 kl. 22:49
klap klap frk. jakob.. meget flot du ikke købte dem --

Når jeg får trang til slik spiser jeg nellie dellie lakrids , dem kan man blive helt afhængig af ggggg

pr 100 g er der :

energy 75 kcal

protein 6g

kulhydrat 10 g
heraf sukkerart 0,8 g

fedt 0,4 g
heraf mættede fedtsyrer 0 g

kostfibre 70 g

natrium (salt) 0,44 g(1.09g)
15 år2. juli 2009 kl. 08:35
TAK for jeres støtte og heppen på mig...

også tillykke til dig pspina.. godt gået.

Frk. Jakob... fint du kunne lade det usunde ligge.. du må ikke sulte dig selv... hvad med at lave en plan for hele dagen det er jo nemt her på madital... og så holde den naturligvis... måske kunne der være plads til en "godbid" på og se om det er en mulighed for dig

Held og lykke til jer alle, med den kommende uge
15 år2. juli 2009 kl. 08:43
Jeg sulter normalt ikke mig selv, er rigtig god til at få handlet og planlægge måltider. Men jeg blev bare forsinket af forskellige årsager og så skred hele min tidsplan. Det kan jo ske ind imellem :)
15 år2. juli 2009 kl. 13:02
Ja det kan ske for den bedste.... held og lykke med den kommende uge frk jakob
15 år2. juli 2009 kl. 20:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });