#31 af GIAMusling (slettet)
Hvad er den største fare for dit vægttab?
Du læser en tråd i debat > off topicGIAMusling (slettet)
re: Hvad er den største fare for dit vægttab?
Træthed og underskud. Så er det at jeg begynder at gå på "jagt" i skabe og skuffer.
12 år6. januar 2012 kl. 08:52
bruger slettet
jeg tror min største udfordring er min konstant lækresultne mand som kan spise uden at tage et gram på. Han vil gerne have der altid er noget i skabet hvor jeg ikke vil da jeg har svært ved at lade det ligge.
Derudover er det nok for lidt overskud der trækker mig ned, men har bestemt mig for at nu skal det være så gør hvad jeg kan.
Jeg kommer nok igennnem det ved at lægge de søde sager andre steder så jeg glemmer alt om det og er blevet go til hvis det er chips kun at tage en håndfuld også noget frugt.
Men synder også....
Derudover er det nok for lidt overskud der trækker mig ned, men har bestemt mig for at nu skal det være så gør hvad jeg kan.
Jeg kommer nok igennnem det ved at lægge de søde sager andre steder så jeg glemmer alt om det og er blevet go til hvis det er chips kun at tage en håndfuld også noget frugt.
Men synder også....
12 år6. januar 2012 kl. 12:06
calcit
Det er ikke at kunne få motion grundet smerter og skader.
12 år13. januar 2012 kl. 22:33
loseandwin (slettet)
kedsomhed... Jeg trøstespiser ikke når jeg er stresset eller ked af det.. jeg trøstespiser når jeg keder mig, simpelthen for at have noget at lave.. Tidligere ville jeg også have røget en smøg, men jeg er stoppet med at ryge nu, så jeg frygter næste gang..
derudover må det være når jeg allerede er faldet lidt i. så føler jeg nemlig at jeg ligeså godt kan forsætte - nu har jeg jo syndet.......
Og så situationer hvor jeg ikke selv står for maden. f.eks. hvis jeg spiser hos mine forældre eller en ven.
derudover må det være når jeg allerede er faldet lidt i. så føler jeg nemlig at jeg ligeså godt kan forsætte - nu har jeg jo syndet.......
Og så situationer hvor jeg ikke selv står for maden. f.eks. hvis jeg spiser hos mine forældre eller en ven.
12 år14. januar 2012 kl. 22:32