Motion hver dag?

Du læser en tråd i debat > motion

re: Motion hver dag?
Nej gtfh jeg provokerer aldrig!

Vi er bare ikke alle så mobile men det er ikke en årsag til at man ikke kan tabe sig. Jeg har oplevet et menneske som manglede hele nederste del af foden tabe sig på krykker , 30 kg.
Så alt er muligt.
13 år9. september 2011 kl. 17:51
Jeg traener 30 min toning+ 30 min cardio 4-5 dage om ugen. For det meste bliver det man+ tir, hviledag, tor+fredag, 2 hviledage, proever at faa lavet noget lordag ogsaa og saa gaar vi tur de fleste soendage.

Det er godt at sigte efter i hvertfald 3 rigtige motionsdage om ugen, saa holder du konditionen og musklerne ved lige og faar hjertet op at banke, OG holder din forbraending igang.

Du kan godt faa presset 3x 1 time ind hver uge og naar du foerst kommer igang vil du se at du faar mere energi og maaske blod paa tanden til mere end det :D
13 år12. september 2011 kl. 13:30
jeg træner så vidt muligt hver dag...
mandag: agility træning med hund, plus enten zumba eller styrketræning.
tirsdag: ridning.
onsdag: enten ridning, zumba eller styrke / cardio træning.
torsdag: zumba eller styrke/cardio træning
redag: ridning.
lørdag: enten ridning eller zumba
søndag: enten ridning eller zumba...
plus jeg muger hesteboks hver anden dag.. det giver pænt meget motion, specielt til armene..
så jep, motion hver dag... ville slet ikke kunne holde ud ikke at lave noget bare en dag... jeg har det så meget bedre med motion.. så jeg nyder det rigtig meget.
13 år12. september 2011 kl. 16:01
@ Calcit.

100% enig. Ved vægttab er kosten alfa og omega.
Motion er en detalje som oftest (naturligvis ikke altid) er overvurderet ligesom muskelvækst er en fantastisk undskyldning for manglende vægttab.

Men HVIS man kan og gider, så kaster motion så mange andre gode ting af sig at det alligevel er værd at ofre tid på.
13 år13. september 2011 kl. 00:24
det er vi enige om....
13 år14. september 2011 kl. 20:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });