He he - jeg vovede mig ud i noget der lignede mellem to byger, men sjovt nok regnede de slet ikke mens jeg var ude at køre - kun den skide blæst. Men jeg nåede en tur rundt på høj- og midtfyn - 63 km mere til min uge 11 skalle - er nu oppe på 186 km - så skallen er hjemme lige om lidt - i morgen er ren badeferie (kan være det regner så meget at det under alle omstændigheder bliver badeferie.
Hvad med alle i andre - går det som det skal?
#22 af Calle (slettet)
Du er ikke den eneste der har problemer med at nå det - jeg tar mine ord i mig igen vedr. vejret :o)
Lige nu er et underligt vejr - solen skinner og det er næsten vindstille.... men der er byger i farvandet - for lidt siden regnede det som en sindsyg, og det blæste så meget at regnen nærmest kom ned vandret.... Jeg var på vej ud med min cykel, men blæste nærmest tilbage ind i garagen - så kraftige vindstød går ikke på cykel - een ting er hård vedvarende vind, men de vindstød der følger med bygerne er ikke til at spøge med.
Går så og overvejer at gå ned og spinne lidt for mig selv, men det er jo ikke det samme - så jeg skal NOK komme ud, men venter lige til vi kommer lidt længere op ad dagen.
Men godt at du tager fredagen med - jeg lovede min del INDEN fredag, så istedet for at at vente til i morgen for at cykle 80 km i regn, så tror jeg bare jeg splitter den i to og tager en halvdel i dag og en halvdel i morgen. 80 km er lang tid hvis man er gennemblødt i 5 graders varme