Motions skalle i uge 11
Du læser en tråd i debat > motionAnonym
re: Motions skalle i uge 11
For mit vedkommende vil jeg enten løbe almindeligt eller på rulleskøjter min. 2 gange i løbet af denne her uge (udeover motionen den ene gang om ugen til aerobic). Jeg har været lidt sløv i sidste uge, så nu er det på tide at komme i gang igen!
Mvh. Nikoline
Mvh. Nikoline
16 år10. marts 2008 kl. 11:13
Calle (slettet)
Fint - lad os få nogle flere med og las os høre hvordan det går.
Hvor langt/hvor længe vil du løbe/skøjte?
Hvor langt/hvor længe vil du løbe/skøjte?
16 år10. marts 2008 kl. 11:28
helmer
Hejsa
godt initaitiv !
Jeg vil røre mig 30-60 min hver dag om det så er almindelig cykling til ærinder, powerwalk eller styrketræning, bare jeg får rørt mig og ikke kun sidder foran computeren og arbejder.
Fik gået powerwalk i 45min i går - jeg har meget dårlige knæ - og det gik forbavsende supergodt. Fik en masse ud af det muskel mæssigt i benene, kan jeg mærke. Endda i regnvejr :-)
godt initaitiv !
Jeg vil røre mig 30-60 min hver dag om det så er almindelig cykling til ærinder, powerwalk eller styrketræning, bare jeg får rørt mig og ikke kun sidder foran computeren og arbejder.
Fik gået powerwalk i 45min i går - jeg har meget dårlige knæ - og det gik forbavsende supergodt. Fik en masse ud af det muskel mæssigt i benene, kan jeg mærke. Endda i regnvejr :-)
16 år10. marts 2008 kl. 12:56
syvsover (slettet)
super idé :-)
Jeg byder ind med 4½ times træning inden søndag midnat.
de skal fordeles således:
Mandag:
1 times cardio i center (elipse, cykle og trappe, moderat tempo)
Tirsdag:
1 times bodyCombat (boksetræning med spark)
torsdag:
45 min center-træning fordelt på styrketræning af underkrop og cardio (løb)
fredag:
45 min center-træning fordelt på styrketræning af overkrop og cardi (roning)
lørdag:
1 time aqua-spinning (er min debut!)
Jeg byder ind med 4½ times træning inden søndag midnat.
de skal fordeles således:
Mandag:
1 times cardio i center (elipse, cykle og trappe, moderat tempo)
Tirsdag:
1 times bodyCombat (boksetræning med spark)
torsdag:
45 min center-træning fordelt på styrketræning af underkrop og cardio (løb)
fredag:
45 min center-træning fordelt på styrketræning af overkrop og cardi (roning)
lørdag:
1 time aqua-spinning (er min debut!)
16 år10. marts 2008 kl. 14:56
Anonym
Jeg regner med at løb skal være omkring 25 min. mens rulleskøjteløb skal være min. 40 min. Det er ikke de allermest ambitiøse planer, men frygter at jeg ikke får det gjort hvis jeg stille for høje krav..
Det er sejt med jeres andres planer, ville ønske jeg havde motivationen til at give den lige så meget gas :)
Mvh. Nikoline
Det er sejt med jeres andres planer, ville ønske jeg havde motivationen til at give den lige så meget gas :)
Mvh. Nikoline
16 år10. marts 2008 kl. 17:19
Calle (slettet)
Som sagt intet er for lidt eller for småt - bare man prøver at udfordre sig selv på sin formåen. Og så er AL motion bedre end at sidde og slide på sofa-neseren.
Jeg har overholdt en del af min skalle-aftale: Kørte 83 km her i eftermiddag.
Jeg har overholdt en del af min skalle-aftale: Kørte 83 km her i eftermiddag.
16 år10. marts 2008 kl. 17:31
Calle (slettet)
Til nikoline:
Det er jo derfor jeg laver en skalle - vil gerne udfordre lidt på motivationen - jeg tænkte at hvis man lovede hinanden noget herinde, så var der en ekstra motivation - men lad os høre hvordan det går - kan være du får lyst til lidt mere når du først er i gang :o)
Det er jo derfor jeg laver en skalle - vil gerne udfordre lidt på motivationen - jeg tænkte at hvis man lovede hinanden noget herinde, så var der en ekstra motivation - men lad os høre hvordan det går - kan være du får lyst til lidt mere når du først er i gang :o)
16 år10. marts 2008 kl. 17:33
claus (slettet)
Jeg er med - jeg har noget jeg skal nå hver aften, så jeg får ikke gjort noget, hvis ikke der er pres på. Så nu lægger jeg pres på mig selv:
De første fire dage i denne uge skal jeg som minimum cykle 45 minutter eller gå 75 minutter. Pr. dag.
Om det bliver det ene eller det andet kommer an på vejr, lyst og tid, men jeg vil starte med at tage en gåtur i dag, hvor det er så dejligt vejr :-)
De første fire dage i denne uge skal jeg som minimum cykle 45 minutter eller gå 75 minutter. Pr. dag.
Om det bliver det ene eller det andet kommer an på vejr, lyst og tid, men jeg vil starte med at tage en gåtur i dag, hvor det er så dejligt vejr :-)
16 år10. marts 2008 kl. 17:57
Calle (slettet)
way to go, Claus. God udfordring.
Jeg har også tænkt på vejret ift. min skalle, men har på forhånd besluttet mig at det ikke skal afholde mig - så må vi justere lidt på påklædningen.
Jeg har også tænkt på vejret ift. min skalle, men har på forhånd besluttet mig at det ikke skal afholde mig - så må vi justere lidt på påklædningen.
16 år10. marts 2008 kl. 18:56
Alle er velkomne til at byde ind uanset forudsætninger - bare man udfordrer sig selv.
Jeg byder ind med at cykle mindst 200 km inden fredag. Hvad byder I ind med?