#31 af julia-alminde (slettet)
Aktivitetsniveau og indtastning
Du læser en tråd i debat > madital.dkjulia-alminde (slettet)
@lone kan du hjælpe med det ^ :)
9 år11. april 2015 kl. 15:51
Lone
administrator
administrator
Jeg regnede ikke dit "gå" med i det totale.
Så ville jeg sætte niveauet til 1,6 ja - og så tilføje din motion.
Tak for reminder ;-)
Mvh Lone
Så ville jeg sætte niveauet til 1,6 ja - og så tilføje din motion.
Tak for reminder ;-)
Mvh Lone
9 år12. april 2015 kl. 13:06
LotteBal (slettet)
Vil du hjælpe Lone.
Jeg er også meget i tvivl hvor jeg skal ligge henne Lone da mit vægt tab står stille og har gjort det længe har en lidt fornemmelse syntes jeg har mistet lidt at min motivation ved vægten har stået stille mer eller mindre siden november hopper bare 2 kg op 2 kg ned (Tror jeg trænger til et spark Bagi for at få focus igen ) tak for din hjælpsomhed
hilsen Lotte
hilsen Lotte
9 år13. april 2015 kl. 13:38
Lone
administrator
administrator
Hej Lotte,
Hvor ofte indtaster du din mad i programmet? Og hvad ligger du på i energiindtag og energiforbrug?
Mvh Lone
Hvor ofte indtaster du din mad i programmet? Og hvad ligger du på i energiindtag og energiforbrug?
Mvh Lone
9 år13. april 2015 kl. 18:23
LotteBal (slettet)
Lone.
Hmmm , lidt flovt at indrømme men har mistet focus lidt her på det sidste må jeg indrømme da vægten bare har hoppet op og ned de sidste mange måneder det har været mere stabil skal lige havde fat i nakken på mig selv med indtastning men nu kommer jeg igen den nye tester motivere mig helt vildt. Trængte til et lille boast :.)
mit energiindtag ligger nok mellem 1400og 1600 for det meste i hverdagene energiforbrug i hverdagene er mellem 2000 og 2500 for det meste vil jeg sige :.)
Men kan som sagt ikke hitte ud af hvor jeg ligger her ne på skalaen Lone.
mit energiindtag ligger nok mellem 1400og 1600 for det meste i hverdagene energiforbrug i hverdagene er mellem 2000 og 2500 for det meste vil jeg sige :.)
Men kan som sagt ikke hitte ud af hvor jeg ligger her ne på skalaen Lone.
9 år14. april 2015 kl. 17:16
Lone
administrator
administrator
Ok, jeg håber Vita & Mina vil motivere dig i fremtiden ;-)
Du kan godt. Hvis det var mega nemt, ville det ikke føles så super godt at nå målet :-) Tænk evt. på de ord, når du går lidt i stå.
Hvad mener du med, at du ikke kan hitte ud af, hvor du ligger på skalaen? Er det energilinjen på indtastningssiden? Og er der en blå markering som rykker sig, når du indtaster?
Vh Lone
Du kan godt. Hvis det var mega nemt, ville det ikke føles så super godt at nå målet :-) Tænk evt. på de ord, når du går lidt i stå.
Hvad mener du med, at du ikke kan hitte ud af, hvor du ligger på skalaen? Er det energilinjen på indtastningssiden? Og er der en blå markering som rykker sig, når du indtaster?
Vh Lone
9 år14. april 2015 kl. 18:26
LotteBal (slettet)
Jeg mener om mit niveu er sat rigtig ligesom julia-alminde Længe oppe I tråden jeg har sat mit til 1,6 men ved ikke om det er korrekt.
9 år14. april 2015 kl. 19:11
Lone
administrator
administrator
Ah ... på den måde.
Har du prøvet at indtaste en typisk uge? Altså ALT ... sove, personlig pleje (bad, børste tænder), spise, madlavning, arbejde, transport, motion? Dvs alle 24 timer. Ellers prøv det, så vil jeg kigge på det :-)
Vh Lone
Har du prøvet at indtaste en typisk uge? Altså ALT ... sove, personlig pleje (bad, børste tænder), spise, madlavning, arbejde, transport, motion? Dvs alle 24 timer. Ellers prøv det, så vil jeg kigge på det :-)
Vh Lone
9 år14. april 2015 kl. 19:28
LotteBal (slettet)
Nej det har jeg faktisk ikke tænk på for jeg taster ind fra polar loop ur + mad jeg skriver på hele denne uge har været stabil smiler kan du så regne det ud for mig skal jeg skrive tallene herinde eller kan du selv se dem på min profil Lone ?
9 år15. april 2015 kl. 13:40
LotteBal (slettet)
Fra søndag til mandag i uge 17.
9 år15. april 2015 kl. 13:43