Kan ikke komme til trin 2
Du læser en tråd i debat > madital.dkclp20
...
Jeg har præcis samme problemer med indtastninger af mad som beskrevet! Jeg bruger Windows?
11 år2. oktober 2013 kl. 17:42
Lone
administrator
administrator
clp20 > har du set tråden med, at jeg har lavet en testafdeling?
Prøv at gå ind på madital.dk og se om det virker.
Mvh Lone
Prøv at gå ind på madital.dk og se om det virker.
Mvh Lone
11 år2. oktober 2013 kl. 18:02
clp20
...
Hej Lone, nu ser hele siden pludselig anderledes ud (for var ikonerne på en lodret linje, nu er de vandrette osv) og nu virker det som det skal :)
11 år2. oktober 2013 kl. 18:16
Lone
administrator
administrator
clp20
Fedt - tak for tilbagemeldingen :-)
11 år2. oktober 2013 kl. 18:21
Nanetska
Øv - nu blev jeg lige så glad
Hej Lone
Jeg prøvede også at logge mig ind på utf8, men alt var som før - desværre.
Jeg prøvede også at logge mig ind på utf8, men alt var som før - desværre.
11 år2. oktober 2013 kl. 22:11
Lone
administrator
administrator
:-(
Øv, det kan jeg ikke forstå.
Vil du ik prøve at logge ind igen og se, om der bliver ved med at stå utf8 i adresselinjen? Mit håb er at du af en eller anden årsag er sendt tilbage til ikke-utf8 og derfor ikke har set de nye ændringer. Har ellers rettet en hel del i det bagvedliggende.
Er det både
- indtastninger
- design
- manglende grafer
den er gal med?
Bruger du Internet Explorer?
Vil du ik prøve at logge ind igen og se, om der bliver ved med at stå utf8 i adresselinjen? Mit håb er at du af en eller anden årsag er sendt tilbage til ikke-utf8 og derfor ikke har set de nye ændringer. Har ellers rettet en hel del i det bagvedliggende.
Er det både
- indtastninger
- design
- manglende grafer
den er gal med?
Bruger du Internet Explorer?
11 år2. oktober 2013 kl. 22:49
Nanetska
Nu ser det bedre ud
Godmorgen Lone
Jeg bruger internet Explorer.
Nu står symbolerne vandret - det ser ud som om det er OK nu.
Skal jeg blive ved med at bruge utf8?
Jeg savner det der engang hed profil - har ledt efter et sted at taste grundlæggende aktivitetsniveau ind.
Hatten af for det kæmpearbejde du gør.
Hilsen Annette
Jeg bruger internet Explorer.
Nu står symbolerne vandret - det ser ud som om det er OK nu.
Skal jeg blive ved med at bruge utf8?
Jeg savner det der engang hed profil - har ledt efter et sted at taste grundlæggende aktivitetsniveau ind.
Hatten af for det kæmpearbejde du gør.
Hilsen Annette
11 år3. oktober 2013 kl. 08:49
fedania
Annettelaila - du skal klikke på tandhjulet helt oppe i toppen ude til højre, så skulle der gerne åbne sig en menu i toppen af siden, hvor du skal klikke på "aktivitet" - og så kan du lege løs med de samme ting som før.
Men du har ret - det er godt gemt væk ;)
Men du har ret - det er godt gemt væk ;)
11 år3. oktober 2013 kl. 08:58
Lone
administrator
administrator
utf8
uft8 forsvinder og bliver til den "rigtige" Madital.dk - jeg ville bare være sikker på, at det virkede, så jeg ikke skulle forstyrre alle.
Jeg har meget haft en tendens til tidligere bare at skyde tingene LIVE, og så hvis der har været fejl, så har det påvirket alle. Jeg må hellere til at vænne mig til at lave en testudgave, som folk siger god for - altså inden det kommer på den rigtige udgave :-)
Jeg er rigtig godt i gang med al enter/pile/tab-brug i indtastningerne. De kommer lige i test inden jeg kører det over på hovedsiden.
Jeg har meget haft en tendens til tidligere bare at skyde tingene LIVE, og så hvis der har været fejl, så har det påvirket alle. Jeg må hellere til at vænne mig til at lave en testudgave, som folk siger god for - altså inden det kommer på den rigtige udgave :-)
Jeg er rigtig godt i gang med al enter/pile/tab-brug i indtastningerne. De kommer lige i test inden jeg kører det over på hovedsiden.
11 år3. oktober 2013 kl. 14:41
administrator