Kan ikke komme til trin 2

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Kan ikke komme til trin 2
Hej -
Har prøvet at oprette en ny opskrift, men kan ikke komme fra trin 1 til trin 2 - hjælp venligst
11 år30. september 2013 kl. 00:28
Når du har indtastet navn på opskriften skal du klikke på den grønne knap ude til højre med navnet "tilføj ingredienser".
11 år30. september 2013 kl. 06:51
Der er desværre ikke nogen grøn knap til højre. I det hele taget synes jeg at hele hjemmesiden er blevet helt uoverskuelig i forhold til før. Jeg har været med i mange år, men må måske se i øjnene at jeg ikke kan benytte den mere - og det er jeg ked
11 år30. september 2013 kl. 08:46
Trin 2
Øv, det er jeg da rigtig ked af at høre. Jeg tror, at uoverskueligheden er en tilvænningssag.

Ikonerne skal forstås således:
Person = alt om din krop
Min dag = alt om din dag
Smiley = hurtige oversigter
Grafer = dybere analyse
Bøger = alle dine egne gemte ting
Talebobler = forum

Er det indtil videre "kun" opskrifterne som du ikke kan få lagt ind (og det skal vi nok få til at virke) eller er du også stødt på andre problemer? Mvh Lone
11 år30. september 2013 kl. 12:20
windowsversion
Hej bare en bemærkning herfra også. Jeg har været en glad bruger. Men har mange problemer, og ærligt talt tror jeg ikke at du ville tro dine egne øjne hvis du så mine sider. Jeg bruger Windows 8 - måske ligger der nogle problemer der. Det ser tilsyneladende ens ud i Explorer og crome. Felter er ikke rammet ordentligt ind - mystiske gråtoner osv. Måske er der en anden debat om det, men det er for besværligt at lede. khi
11 år30. september 2013 kl. 14:50
windowsversion
Kære Inger, jeg er ikke bekendt med problemet i Windows 8, så tusind tak, fordi du siger det. Jeg vil bestemt finde årsagen.
Mvh Lone
11 år30. september 2013 kl. 14:53
windowsversion
Vil du evt. sende mig et par skærmprint? Til adressen lone@madital.dk

Mvh Lone
11 år30. september 2013 kl. 15:10
Data
Har været inde og checke hvor mine vægtdata er - kan ikke finde dem. Jeg kan godt finde rundt i betydningen af ikonerne Lone, men måske er der noget i vejen med opsætningen af min pc i forhold til den nye hjemmeside. Når jeg bruger det link jeg plejer at bruge får jeg en side der begynder med: 404 siden kan ikke findes.
Jeg har en uddannelse indenfor ernæring og har brugt denne hjemmeside med stort udbytte for at holde øje med min egen vægt. Jeg håber jeg kan blive guidet/hjulpet til at bevare den. Jeg kan ikke komme videre når jeg skal skrive i nogle af felterne.
Mvh Annette
11 år30. september 2013 kl. 19:14
Vægtdata
Vægtdataene findes under graf-ikon > vægt

Hvad er adressen på det link, du plejer at bruge? Jeg vil anbefale dig at slette det link du har - og oprette et nyt igen, fx til forsiden. Nogle af de gamle url's er forældede, og det er den besked du ser. Hvilken side var tidligere din linkside?

Hvor kan du ikke komme videre fra?

Jeg vil meget gerne guide dig :-)

Mvh Lone
11 år30. september 2013 kl. 19:24
Vægtdata
11 år30. september 2013 kl. 23:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });