#12 af Lone (administrator)
Kan ikke komme til trin 2
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Vægtdata
Har du 6 menupunkter øverst?
Graf-ikonet jeg henviser til er det 4. ikon. Når du klikker på det skulle der gerne komme en dropdown-menu, hvor der blandt andet står "vægt".
Graf-ikonet jeg henviser til er det 4. ikon. Når du klikker på det skulle der gerne komme en dropdown-menu, hvor der blandt andet står "vægt".
11 år1. oktober 2013 kl. 00:12
Nanetska
Vægtdata
Det gør der også - når jeg klikker på 'vægt' kommer der ikke noget frem mht mine gamle data - der er helt blankt. Har prøvet at taste andre perioder ind - uden held. Noget andet er at bogstaverne i nogle af overskrifterne er både store og små.
11 år1. oktober 2013 kl. 09:14
fedania
Hos mig ser det også ud som Annettelaila beskriver - når jeg er på fra arbejde, hvor min arbejdsgiver ar blokeret for stort set alt hvad der er sjovt at bruge tiden på.
Måske Annettelaila har en tilsvarende blokering af sider/del-indhold på sider?
Måske Annettelaila har en tilsvarende blokering af sider/del-indhold på sider?
11 år1. oktober 2013 kl. 09:24
Lone
administrator
administrator
Vægtdata
Tak for din deltagelse i denne tråd fedania, jeg ved ikke, hvordan det fungerer med blokeringer :-/ Så jeg afventer lige svar fra Annettelaila igen :-)
Angående små/store bogstaver: er klar over denne, men kan pt ikke gøre noget ved det, tak for din opmærksomhed :-)
Angående små/store bogstaver: er klar over denne, men kan pt ikke gøre noget ved det, tak for din opmærksomhed :-)
11 år1. oktober 2013 kl. 09:52
Nanetska
Vægtdata
Tak for opmærksomheden fedania. Jeg har mig bekendt ingen blokeringer på pc,en, så det kan ikke være det. Jeg kan ikke klikke på noget - kan kun se de (meget) store overskrifter.
11 år1. oktober 2013 kl. 10:05
Nanetska
Prøver at taste mad ind
Når jeg vil taste mad ind kan jeg heller ikke komme videre. Jeg vælger en vare, taster mængde ind og bliver så bedt om at vælge en vare - føler mig efterhånden noget lost.
Kære Lone - alt fungerede simpelthen tip-top før - hjælp!!!
Kære Lone - alt fungerede simpelthen tip-top før - hjælp!!!
11 år1. oktober 2013 kl. 10:11
Lone
administrator
administrator
Har du læst fedanias indlæg? Kan der være en blokering fra en eventuel arbejdsgiver?
Ellers ... er der et lille ikon med en "overreven hvid side" eller en "ikke-overreven hvid side" oppe i adresselinjen, hvor der står madital.dk? Prøv at klikke på denne, hvis den er der.
Mvh Lone
Ellers ... er der et lille ikon med en "overreven hvid side" eller en "ikke-overreven hvid side" oppe i adresselinjen, hvor der står madital.dk? Prøv at klikke på denne, hvis den er der.
Mvh Lone
11 år1. oktober 2013 kl. 10:16
fedania
Annettelaila - husker du at klikke på varen, efter du har søgt varen frem? Den vare du vil tilføje skal ligesom have en gul baggrund, inden du taster mængde ind - ellers brokker systemet sig, det har jeg prøvet et par gange, når det gik lidt for stærkt :/
Eks:
I trin 1 søger jeg på nutella - der kommer 2 muligheder frem. I trin 2 står der (over indtastningsboksen): "Hvor meget har jeg spist?"
Nu klikker jeg på den nutella jeg har spist af, og i trin 2 (over indtastningsboksen) står der nu "Hvor meget Nutella har jeg spist?" og nu kan jeg taste mængde ind og tilføje det.
Eks:
I trin 1 søger jeg på nutella - der kommer 2 muligheder frem. I trin 2 står der (over indtastningsboksen): "Hvor meget har jeg spist?"
Nu klikker jeg på den nutella jeg har spist af, og i trin 2 (over indtastningsboksen) står der nu "Hvor meget Nutella har jeg spist?" og nu kan jeg taste mængde ind og tilføje det.
11 år1. oktober 2013 kl. 10:16
Nanetska
Prøver at taste mad ind
Jeg har ingen blokeringer her - det er min privat-pc.
Har heller ikke noget lille ikon med overrevet/ikke overrevet side i adresselinien.
Har nu prøvet at indtaste mad igen - forgæves - kan ikke komme videre end til at vælge produkt.
Har heller ikke noget lille ikon med overrevet/ikke overrevet side i adresselinien.
Har nu prøvet at indtaste mad igen - forgæves - kan ikke komme videre end til at vælge produkt.
11 år1. oktober 2013 kl. 11:45
mvh Annette