Kan ikke komme til trin 2
Du læser en tråd i debat > madital.dkNanetska
Kommer ikke videre
Når jeg kommer til at trykke tilføj stopper processen.
Der kommer et skilt op fra webside, hvor der står:
Vælg venligst det du vil tilføje fra søgningen.
Så er det lige meget hvad jeg gør - har prøvet at klikke på produktet igen - hjælper heller ikke.
Har brugt meget tid i går og i dag - kan ikke finde noget om mine vægtdata. Har ingen vægtgrafer (eller andre grafer).
Der kommer et skilt op fra webside, hvor der står:
Vælg venligst det du vil tilføje fra søgningen.
Så er det lige meget hvad jeg gør - har prøvet at klikke på produktet igen - hjælper heller ikke.
Har brugt meget tid i går og i dag - kan ikke finde noget om mine vægtdata. Har ingen vægtgrafer (eller andre grafer).
11 år1. oktober 2013 kl. 12:15
Nanetska
Kommer ikke videre
Til Lone
Ud for mit navn aller øverst står der 'Sund profil' - jeg har på et tidspunkt købt 1 md. abb.
Dette er for længst udløbet. Kan det være derfor jeg ikke kan komme ind på noget som helst?
Jeg har ikke noget mod at betale et vist beløb for en god website, men det jeg kan få ud over gratis-profilen har jeg ikke meget brug for.
Jeg holder øje med mit kcal-og motionsforbrug - og det har sitet været godt til - savner det nu meget.
mvh Annette
Ud for mit navn aller øverst står der 'Sund profil' - jeg har på et tidspunkt købt 1 md. abb.
Dette er for længst udløbet. Kan det være derfor jeg ikke kan komme ind på noget som helst?
Jeg har ikke noget mod at betale et vist beløb for en god website, men det jeg kan få ud over gratis-profilen har jeg ikke meget brug for.
Jeg holder øje med mit kcal-og motionsforbrug - og det har sitet været godt til - savner det nu meget.
mvh Annette
11 år1. oktober 2013 kl. 12:55
Nanetska
Kommer ikke videre
Nå - det var altså ikke det - prøvede jeg at oprette en ny profil og her sker akkurat det samme som før.
mvh Annette
mvh Annette
11 år1. oktober 2013 kl. 13:02
Lone
administrator
administrator
Der hvor du skal indtaste hvor meget du har spist ... står der da navnet på den vare, som du har valgt i søgeresultatet?
Alle har pt. sund profil her i startfasen, så årsagen ligger desværre ikke der.
Under det 4. ikon (graf-ikonet) skulle der gerne være et link der hedder "Vægt". Og her skulle du gerne kunne indstille en periode.
Er du sød at sende nogle skærmbilleder af madindtastnings-siden og menuen, for jeg ved slet ikke, hvad der er galt her :-/
Alle har pt. sund profil her i startfasen, så årsagen ligger desværre ikke der.
Under det 4. ikon (graf-ikonet) skulle der gerne være et link der hedder "Vægt". Og her skulle du gerne kunne indstille en periode.
Er du sød at sende nogle skærmbilleder af madindtastnings-siden og menuen, for jeg ved slet ikke, hvad der er galt her :-/
11 år1. oktober 2013 kl. 13:02
Nanetska
Kommer ikke videre
Navnet på den vare jeg har valgt står der hvor jeg skal indtaste mængden. Når jeg trykker på tilføj kommer der et lille skilt op fra websiden, der beder mig om at vælge noget fra søgningen. Dette sker, selvom det jeg har valgt er blevet gult. Det et som om systemet ikke registrerer mit valg. Har prøvet at få et skærmbilledet af det, men der kommer kun det lille skilt frem.
Mht. vægtdata - når jeg har indtastet min målperiode (fra mrs. til okt.) kommer der ingen data eller grafer frem.
Mht. vægtdata - når jeg har indtastet min målperiode (fra mrs. til okt.) kommer der ingen data eller grafer frem.
11 år1. oktober 2013 kl. 17:30
Lone
administrator
administrator
Jeg har sat 2 til at teste windows 8, for at se, om det er der fejlen ligger.
Jeg må desværre indtil videre henvise dig til den gamle udgave, som stadig findes på madital.dk
Jeg arbejder dog fortsat på at finde ud af, hvad dette skyldes.
Jeg må desværre indtil videre henvise dig til den gamle udgave, som stadig findes på madital.dk
Jeg arbejder dog fortsat på at finde ud af, hvad dette skyldes.
11 år1. oktober 2013 kl. 17:38
Nanetska
Kommer ikke videre
Tak for din store opmærksomhed. Jeg prøver den gamle (gør ikke noget - jeg er meget glad for den).
Hvor længe kan den bruges?
mvh Annette
Hvor længe kan den bruges?
mvh Annette
11 år1. oktober 2013 kl. 17:47
Lone
administrator
administrator
Endelig kan jeg komme videre
Jeg er super glad lige nu, for jeg har lige kunnet genskabe de problemer du sidder med på min egen skærm. Dvs. jeg har noget at arbejde ud fra. Præcis som du beskriver med at du søger, vælger ... men får at vide, at du ikke har valgt noget.
Der er helt sikkert flere end dig, der sidder med problemet, og jeg håber at kunne finde en løsning snarest muligt. En stor tak fordi du tager dig tid til at rapportere det til mig. Jeg undskylder ulejligheden, og giver lyd fra mig, når jeg mener, at det virker :-)
Jeg skal lige spise, så er jeg på opgaven :-)
Den gamle kan i øvrigt benyttes lige så længe, der er brug for den.
Mvh Lone
Der er helt sikkert flere end dig, der sidder med problemet, og jeg håber at kunne finde en løsning snarest muligt. En stor tak fordi du tager dig tid til at rapportere det til mig. Jeg undskylder ulejligheden, og giver lyd fra mig, når jeg mener, at det virker :-)
Jeg skal lige spise, så er jeg på opgaven :-)
Den gamle kan i øvrigt benyttes lige så længe, der er brug for den.
Mvh Lone
11 år1. oktober 2013 kl. 17:57
Nanetska
Det var da godt der blev hul igennem...........
Hvor er det bare godt du kunne se hvad der sker når det ikke vil makke ret.....
Jeg hopper på det gamle program og så ser vi tiden an. Puh ha - jeg var lige ved at få seperationsangst fra mit ,Madital,.
Ha, en go, aften Lone.
Mange hilsner
Annette
Jeg hopper på det gamle program og så ser vi tiden an. Puh ha - jeg var lige ved at få seperationsangst fra mit ,Madital,.
Ha, en go, aften Lone.
Mange hilsner
Annette
11 år1. oktober 2013 kl. 20:35
administrator
Jeg skal lige høre, hvor langt i processen du når:
- jeg taster en vare ind og trykker søg
- nogle søgeresultater viser sig
- jeg klikker på et af søgeresultaterne
- navnet på varen i søgeresultatet kommer frem, hvor jeg skal taste enheder ind
- jeg indstiller enhederne
- programmet fortæller hvor meget energi jeg er ved at tilføje