Første hilsen fra Lone

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Alt kan hjælpe :-)
Chrome er også min egen favorit. Det tyder på, at jeg skal teste den specifikke vare. Det gør jeg i morgen :-)

Tak for tilbagemeldingen. Alt kan hjælpe!
11 år23. september 2013 kl. 00:53
Er alle de gamle debatter væk?
Og skal man købe en SUND profil for at deltage i debatten fremover (jeg bruger ikke indtastning mv.)
11 år23. september 2013 kl. 07:26
mad indtastning
Den er stadig gal.
Men jeg kan se, at det er på din liste over ting, der skal gøres
11 år23. september 2013 kl. 07:56
Til Lovely
De gamle debatter kommer på, når jeg lige får det lavet.

Og nej, du skal ikke betale for debatten, adgangen forbliver uændret :-) I øvrigt har jeg slet ikke tænkt mig at ændre på adgangen ift tidligere.

Mvh Lone
11 år23. september 2013 kl. 08:02
Kost-rådenes mængde angivelse
Du må hellere kigge nærmere på ovenstående.
Kost-rådene påstår, at jeg kun har fået 1 g grønt. Men jeg har altså fået ca 800 g
11 år23. september 2013 kl. 10:48
Kost-rådenes mængde
Kære Foss, det er nu rettet - tak for fejlmeldingen :-)
11 år23. september 2013 kl. 11:00
Kalorieoversigten

Hej Lone,

Fint nyt layout, som jeg dog lige skal vænne mig til :)

Jeg har en kommentar til siden, hvor man kan se sit daglige kalorieindtag. Det ville altså være rart, hvis den ikke automatisk viste den sidste måned, men i stedet viste den dag, man har tastet mad ind for :)

Derudover er det lidt irriterende i øjnene, at smileyerne er utydelige :)

Glæder mig til at se udviklingen af sitet :D

Kh. Kirstine
11 år23. september 2013 kl. 18:47
KirstineBrix
Angående datoerne - ja, jeg tror jeg ændrer det, for det virker mere logisk at når man har ændret for en dag, så er det den man vil ind og se.

Smileyerne kommer til at være klare, det har jeg helt glemt imellem alt det andet - man kan da virkelig stirre sig blind! :-D

Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes senere i udviklingen ;-)
11 år23. september 2013 kl. 18:54
Fine smileys
Så blev smileyerne noget finere i kanten :-)
11 år23. september 2013 kl. 19:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });