#22 af Lone (administrator)
Første hilsen fra Lone
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
Del-mål
Tak Foss, det er rettet nu.
Mvh Lone
Mvh Lone
11 år20. september 2013 kl. 22:33
Foss (slettet)
rette måltid
Når jeg vil rette vægten af noget, jeg har spist, kommer der hele tiden en fejl-meddelse
11 år22. september 2013 kl. 12:53
Lone
administrator
administrator
rette måltid
Jeg ved, at det sker, hvis du retter en opskrift - det er en af de ting jeg mangler at lave.
Kan du rette enkelte fødevarer?
Kan du rette enkelte fødevarer?
11 år22. september 2013 kl. 14:35
Lone
administrator
administrator
ret opskrift
Så skulle det gerne virke med opskrifter også nu :-)
11 år22. september 2013 kl. 17:12
Foss (slettet)
rette måltid
Det var dagens indtastninger jeg mente. Jeg har ikke prøvet at rette opskrifter i denne version.
Nu prøver jeg igen i morgen, og så vender jeg tilbage.
Nu prøver jeg igen i morgen, og så vender jeg tilbage.
11 år22. september 2013 kl. 18:48
Xanita
Jeg ville ønske man kunne skifte side i bunden af denne ;-) i stedet for at skulle scrolle op hver gang (gerne så man kan gøre det både oppe foroven og forneden)
Jeg ville gerne taste ind at jeg havde spist 3,5 æg, men med det samme jeg skrev et "," rettede den kcal indtaget til hvad der svarer til 1 æg. Aner ikke om dette også er tilfældet i den gamle version.
Ellers ser det spændende ud, glæder mig til at blive lidt mere fortrolig med det hele.
Jeg ville gerne taste ind at jeg havde spist 3,5 æg, men med det samme jeg skrev et "," rettede den kcal indtaget til hvad der svarer til 1 æg. Aner ikke om dette også er tilfældet i den gamle version.
Ellers ser det spændende ud, glæder mig til at blive lidt mere fortrolig med det hele.
11 år22. september 2013 kl. 20:35
Lone
administrator
administrator
Foss
Ok, jeg kigger på måltidsskiftet igen :-)
11 år22. september 2013 kl. 20:48
Lone
administrator
administrator
Xanita
Tak for link-kommentar. De findes nu også i bunden af debatterne :-)
Angående kommaet - det skal jeg have kigget på. Det virker (desværre) fint her både med , og . som komma. Jeg må have kigget på de forskellige browsere kan jeg se på det hele.
Tak for din kommentar :-)
Angående kommaet - det skal jeg have kigget på. Det virker (desværre) fint her både med , og . som komma. Jeg må have kigget på de forskellige browsere kan jeg se på det hele.
Tak for din kommentar :-)
11 år22. september 2013 kl. 21:03
Xanita
Hvis det kan hjælpe, så bruger jeg Chrome :-)
11 år23. september 2013 kl. 00:49
Det kan den nye ikke finde ud af.
Hver gang jeg kommer ind i denne version, siger den, at jeg vil holde vægten på 0,0 kg. ?????
Hvis jeg retter det, er det i orden så længe jeg er på siden. Men hvis jeg går ud og kommer tilbage senere, er den gal igen.