Første hilsen fra Lone

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Jeg mener, at jeg havde registreret en fødevare. Da jeg så skrev den næste ind, ville programmet simpelthen ikke registrere den, selv om det var en kendt fødevare. Så respons var simpelthen ingenting... Og det jeg mener med, at den ikke ville skifte til næste er, at programmet ikke ville skifte til den næste fødevare.
Jeg har ikke nogen PC, så ja jeg bruger mobilen.
Hav en god weekend ;o)
11 år13. september 2013 kl. 06:37
Tak
Ok, tak for uddybning, har du prøvet om det er samme problem hver gang?

Hvilken fødevare skrev du ind først, og hvilken forsøgte du at taste ind næstefter? Kom søgeresultatet frem ved næste?

Jeg må identificere problemet for at fikse det :-)

God weekend til dig :-)
Mvh Lone
11 år13. september 2013 kl. 07:36
Jeg mener, at jeg tastede en fødevare ind,og fik den rregistreret, og da jeg så ville taste den næste ind, ja så kunne jeg godt skrive navnet på den vare og programmet kunne finde den, men ville ikke registrere den. Desuden har jeg svaret på dette før, men det blev heller ikke registreret. Og ja jeg bruger min mobil, da jeg ikke har en PC. Hav en god weekend ;-)
11 år14. september 2013 kl. 19:23
GG og nu kom dit svar så frem... ;-)
11 år14. september 2013 kl. 19:24
Jeg mener den ene vare var Spidskål og den anden rejer ;-) Har ikke prøvet igen, da den gamle side er hurtigere at arbejde med ;-)
11 år14. september 2013 kl. 19:26
Ok tak for svar
Jeg tester indtastningen mere :-)
11 år14. september 2013 kl. 20:28
producent specifikke vare
Jeg har på det senest lagt mærke til, at disse vare kommer med på listen, selvom man ikke har krydset af at de skal.
Det gælder begge versioner.
Hvorfor nu det ?
11 år18. september 2013 kl. 16:51
producent specifikke
Jeg har rodet lidt med netop dette. Det kommer til at virke igen.
11 år19. september 2013 kl. 22:36
producent specifikke
Helt fint. Jeg undrede mig bare.
11 år20. september 2013 kl. 10:14
producent specifikke
Tak - jeg var ikke opmærksom på det før :-)
11 år20. september 2013 kl. 10:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });