#2 af Girl next door
Første hilsen fra Lone
Du læser en tråd i debat > madital.dkGirl next door
Første indtryk
Hej Lone.
Wauw... sikke du har været i gang :-)
Ved første øjekast synes jeg der er kommet mange nye og spændende funktioner - det er nogle gode tiltag, der er blevet gjort og jeg tror det bliver rigtig godt.
Glæder mig til at prøve nogle af de nye funktioner - ville bare lige fortælle dig, at mit førstehåndsindtryk bestemt er godt :-)
Wauw... sikke du har været i gang :-)
Ved første øjekast synes jeg der er kommet mange nye og spændende funktioner - det er nogle gode tiltag, der er blevet gjort og jeg tror det bliver rigtig godt.
Glæder mig til at prøve nogle af de nye funktioner - ville bare lige fortælle dig, at mit førstehåndsindtryk bestemt er godt :-)
11 år10. september 2013 kl. 21:33
Lone
administrator
administrator
Tak
Super med første indtryk. Jeg vil rigtig gerne vide, hvad I tænker hen ad vejen :-)
11 år10. september 2013 kl. 21:51
Lone
administrator
administrator
Til Mette
Jeg har modtaget din besked selvom, programmet gav en fejl. Det sker, når der bruges dobbelt anførselstegn. Det retter jeg ;-) Her er beskeden:
Hej Lone Det ser jo rigtig godt ud, så det er virkelig minimalt hvad man kan sige til det. Jeg ved naturligvis ikke om du allerede har tænkt på det, men når man trykker på smileyen i menuen dvs. for at se nna og de 8 kostråd, og den nye smiley ordning. Så er det jo ret sjovt at se for måneden, for selvom man er sund 5 dage om ugen, hvad gør de 2 sidste så på længere sigt. Men jeg savner en knap der siger 'sidste uge', og 'i dag'. (Selvfølgelig kan man selv ændre fra og til datoen, men det er bare nemmere at trykke på en knap). Det er jo en virkelig virkelig god side ved første øjekast!!! SEJT STYKKE ARBEJDE!!!
Hej Lone Det ser jo rigtig godt ud, så det er virkelig minimalt hvad man kan sige til det. Jeg ved naturligvis ikke om du allerede har tænkt på det, men når man trykker på smileyen i menuen dvs. for at se nna og de 8 kostråd, og den nye smiley ordning. Så er det jo ret sjovt at se for måneden, for selvom man er sund 5 dage om ugen, hvad gør de 2 sidste så på længere sigt. Men jeg savner en knap der siger 'sidste uge', og 'i dag'. (Selvfølgelig kan man selv ændre fra og til datoen, men det er bare nemmere at trykke på en knap). Det er jo en virkelig virkelig god side ved første øjekast!!! SEJT STYKKE ARBEJDE!!!
11 år11. september 2013 kl. 09:35
Bowleren29
Jeg har lige prøvet på at taste mad ind, men kunne kun sætte en fødevare ind, og så ville den ikke skifte til den næste. Ikke så genialt, kosten bliver temmelig ensidig ;-) Det kan selvfølgelig også bare være mig der ikke kan finde ud af det :-)
11 år11. september 2013 kl. 09:39
Bowleren29
Jeg har lige prøvet på at taste mad ind, men kunne kun sætte en fødevare ind, og så ville den ikke skifte til den næste. Ikke så genialt, kosten bliver temmelig ensidig ;-) Det kan selvfølgelig også bare være mig der ikke kan finde ud af det :-)
11 år11. september 2013 kl. 09:41
Bowleren29
Og nu vil den slet ikke noget, smutter tilbage til den gamle, den her er for langsom lige nu. Det tog fx et minut at oploade mit sidste indlæg... Kommer tilbage om et par dage... ;-)
11 år11. september 2013 kl. 09:43
Foss (slettet)
Det ser spændende ud.
Og hvor dejligt, at man selv kan slette aktiviteter. Så behøver man ikke at få dig til det.
Og hvor dejligt, at man selv kan slette aktiviteter. Så behøver man ikke at få dig til det.
11 år11. september 2013 kl. 11:16
Lone
administrator
administrator
Til Bowleren29
Tak for din respons.
Du må meget gerne uddybe problemet med, at du ikke kunne taste mere end én fødevare ind. Hvilken respons gav programmet dig?
Vil du uddybe 'og så ville den ikke skifte til næste'? Mener du her næste dag?
Angående langsommeligheden. Jeg går ud fra, at du benyttede siden via din mobil? Jeg vil forsøge at gøre siden mindre tung sidst i processen.
Mvh Lone
Du må meget gerne uddybe problemet med, at du ikke kunne taste mere end én fødevare ind. Hvilken respons gav programmet dig?
Vil du uddybe 'og så ville den ikke skifte til næste'? Mener du her næste dag?
Angående langsommeligheden. Jeg går ud fra, at du benyttede siden via din mobil? Jeg vil forsøge at gøre siden mindre tung sidst i processen.
Mvh Lone
11 år11. september 2013 kl. 15:50
Lone
administrator
administrator
Til Foss
Tak for din respons :-)
11 år11. september 2013 kl. 15:51
administrator
Velkommen til det nye Madital.dk!
Jeg kan simpelthen ikke vente længere på at få jer med i processen :-)
Alle funktionerne er ikke færdige endnu - men en stor del ér. Dem er du meget velkommen til at bruge, og jeg vil super gerne høre din mening :-)
Kommenter fx på:
- Hvad synes du om layoutet?
- Er det nemt at finde, det du søger?
- Opstår der fejl i beregningerne?
- Hvordan virker madital.dk fra mobilen?
- Andet?
Ved at give mig feedback, får I den bedste udgave til jeres brug. I må dog forvente en del fejl og mangler her i udviklingsfasen. Nogle gange vil du måske slet ikke kunne bruge den nye version her, fordi jeg arbejder på at få det sidste færdigt.
Overstregede menupunkter: er endnu ikke lavet.
Jeg forventer, at denne nye version er færdig i slutningen af oktober.
Jubiii - endelig! :-) :-) :-)
PS: Som en start vil det være en god idé, at du læser punktet 'Hvad er nyt?'. Det findes i den røde bund.
Mvh Lone