#32 af Moulin (slettet)
Brugerbetaling
Du læser en tråd i debat > madital.dkMoulin (slettet)
re: Brugerbetaling
Øv det kun er dankort og bankoverførelse...
Vil gerne have en sund profil, men har ikke dankort, har visa elektron og et mastercard, men ingen af dem dur :/ synes bankoverførelse er så besværligt :P kommer der ikke flere muligheder, paypal kunne også være en mulighed eller sms ...
Mvh Moulin
Vil gerne have en sund profil, men har ikke dankort, har visa elektron og et mastercard, men ingen af dem dur :/ synes bankoverførelse er så besværligt :P kommer der ikke flere muligheder, paypal kunne også være en mulighed eller sms ...
Mvh Moulin
11 år16. februar 2013 kl. 16:40
Lone
administrator
administrator
Hej Moulin,
Det er desværre dyrere at få løsningen sat op til andet end dankort. Og som det ser ud nu vil det ikke køre rundt fra min side.
Du kan dog overføre for flere måneder af gangen, på den måde bliver der færre gange, du skal gøre det. Plus det er billigere pr. måned.
Det er den eneste mulighed jeg kan tilbyde i øjeblikket.
Mvh Lone
Det er desværre dyrere at få løsningen sat op til andet end dankort. Og som det ser ud nu vil det ikke køre rundt fra min side.
Du kan dog overføre for flere måneder af gangen, på den måde bliver der færre gange, du skal gøre det. Plus det er billigere pr. måned.
Det er den eneste mulighed jeg kan tilbyde i øjeblikket.
Mvh Lone
11 år16. februar 2013 kl. 17:02
Moulin (slettet)
Ser om jeg ikke kan låne mandens dankort .. :) har haft meget glæde af siden og vil gerne støtte på den måde
11 år17. februar 2013 kl. 09:10
Lone
administrator
administrator
Tak for det :-)
11 år17. februar 2013 kl. 12:59
KatiaK (slettet)
I dag fik jeg forståelse for at 39,- kr i bruger betaling er jo ikke ret meget! Det er jo om måneden! Først troede jeg at jeg skal betale 39,- kr for hver hængeløs jeg så min side.
Så jeg er på igen, selv om pengene er ikke så store ;) Men, man kan godt lade være at bruge de 39,- kr på alt det usunde mad, og betale for det kæmpe arbejde Lone laver!
Lones arbejde har hjulpet mig før om jeg tabte lyn hurtig 12 kg! Siden hen er de 10 kommet igen... Men jeg prøver lykken igen!
Så jeg er på igen, selv om pengene er ikke så store ;) Men, man kan godt lade være at bruge de 39,- kr på alt det usunde mad, og betale for det kæmpe arbejde Lone laver!
Lones arbejde har hjulpet mig før om jeg tabte lyn hurtig 12 kg! Siden hen er de 10 kommet igen... Men jeg prøver lykken igen!
11 år17. februar 2013 kl. 15:17
Lone
administrator
administrator
Åh, nej nej. Det ville være vældig dyrt for 39 kr for hver eneste :-)
Har du et forslag til en ændring jeg kan foretage, så andre ikke misforstår det samme?
Der er typisk flere der sidder med samme tanker, så tak fordi du skrev til mig angående dette.
Og god fornøjelse med hele programmet :-)
Mvh Lone
Har du et forslag til en ændring jeg kan foretage, så andre ikke misforstår det samme?
Der er typisk flere der sidder med samme tanker, så tak fordi du skrev til mig angående dette.
Og god fornøjelse med hele programmet :-)
Mvh Lone
11 år17. februar 2013 kl. 17:54
tynd74
min datter og jeg er begge enige om at du Lone er kanon billig. til sammenligning har vi surfet rundt mange forskellige sider , dog med lignede tilbud. den års pris du kun forlanger er jo manges månedspris. så ja vi støtter dig 100% og synes det er billigt sluppet ;-)
11 år17. februar 2013 kl. 18:12
Lone
administrator
administrator
Hehe, at jeg nogensinde skulle trække på smilebåndet af at blive kaldt "kanon billig" havde jeg alligevel ikke regnet med. Men i dette tilfælde er det helt ok ;-)
Spøg til side, så ville jeg stadig allerhelst kunne tilbyde servicen gratis som hidtil. Men det skulle til, og jeg vil rigtig gerne flere ting med programmet.
Jeg har jo lige sat de 8 kostråd på, som ingen andre tilbyder på så uddybende vis (har egentlig slet ikke set noget der tilnærmelsesvist ligner), og jeg har flere ting, som jeg meget gerne vil tilbyde jer - som heller ikke findes andre steder :-) Så det er blot opstået af nødvendighed :-)
Men det er ikke så mange danskere, som rigtig har taget kostrådene til sig. Jeg håber, at Fødevarestyrelsen har nogle gode tiltag i ærmet til lanceringen af de nye engang til maj (det er udskudt og udskudt pga. Nordiske Næringsstofanbefalinger).
Så jeg tror mest af alt at jeg mangler en forklaring i programmet, så jeg får fortalt min overbevisning med de 8 kostråd. Jeg tror, at det vil hjælpe flere ... og ja, det er jo det programmet er lavet til :-)
Mvh Lone
Spøg til side, så ville jeg stadig allerhelst kunne tilbyde servicen gratis som hidtil. Men det skulle til, og jeg vil rigtig gerne flere ting med programmet.
Jeg har jo lige sat de 8 kostråd på, som ingen andre tilbyder på så uddybende vis (har egentlig slet ikke set noget der tilnærmelsesvist ligner), og jeg har flere ting, som jeg meget gerne vil tilbyde jer - som heller ikke findes andre steder :-) Så det er blot opstået af nødvendighed :-)
Men det er ikke så mange danskere, som rigtig har taget kostrådene til sig. Jeg håber, at Fødevarestyrelsen har nogle gode tiltag i ærmet til lanceringen af de nye engang til maj (det er udskudt og udskudt pga. Nordiske Næringsstofanbefalinger).
Så jeg tror mest af alt at jeg mangler en forklaring i programmet, så jeg får fortalt min overbevisning med de 8 kostråd. Jeg tror, at det vil hjælpe flere ... og ja, det er jo det programmet er lavet til :-)
Mvh Lone
11 år17. februar 2013 kl. 19:32
tynd74
he he du er herlig ;-)
den der havde jeg ikke lige i tankerne ( kanon billig )
av av det kunne have kostet en ørefigne som mine de gamle sagde . ;-)
glæder mig selv til at se dit program bliver færdig, men da du er så godt med udvikler du den jo hele tiden , så færdig det bliver den ikke ;-)
kan i hvert tilfælde sige vi bliver hængende i mange år fremover :O
den der havde jeg ikke lige i tankerne ( kanon billig )
av av det kunne have kostet en ørefigne som mine de gamle sagde . ;-)
glæder mig selv til at se dit program bliver færdig, men da du er så godt med udvikler du den jo hele tiden , så færdig det bliver den ikke ;-)
kan i hvert tilfælde sige vi bliver hængende i mange år fremover :O
11 år17. februar 2013 kl. 21:15
administrator
Det er korrekt, der er ingen reklamer på betalingsdelen. Hvis du er stødt på en efter betaling, må du sige hvilken side / hvor den er placeret, så jeg kan få den fjernet.
Mvh Lone