Brugerbetaling

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Brugerbetaling
Skal blot lige være sikker på, om det er meningen at man skal betale for at se kalorietælleren???
Har ellers været så skønt endelig med en gratis side.
11 år4. januar 2013 kl. 07:59
re: Brugerbetaling
Du kan bruge linkene ude i højre side (betalingsprofil og gratisprofil) til at se præcis hvilke funktionaliteter der ligger under hver profiltype.

Men kort svar: Nej. Du vil stadig kunne taste din mad ind som vanligt, men nogle af opsummeringerne/graferne (fordeling af kcal på måltider, energiprocent fra protein, kulhydrat, fedt osv.) vil være forbeholdt dem der betaler.
11 år4. januar 2013 kl. 08:10
Kalorietælleren har været gratis i efterhånden mange år :-) (siden 2005).

Hvis jeg fortsat skal bruge timer på at vedligeholde og videreudvikle programmet, har jeg brug for en indtægt.

Jeg har fået overvejende positiv feedback på betalingstiltaget. Det er jeg selvfølgelig rigtig glad for, og det giver mig lyst til at arbejde videre :-)

Mvh Lone
11 år4. januar 2013 kl. 22:45
Hvordan overfører vi penge til dig ?
11 år5. januar 2013 kl. 09:37
Hej kupej,

Det er endnu ikke muligt. Du skal indtil videre blot klikke på linket "betalingsprofil" i det orange felt i højre side af skærmen for at se betalingsprofilen.

Der bliver betaling via Dankort, når systemet er helt færdigt til dette.

Mvh Lone
11 år5. januar 2013 kl. 17:26
Hej Lone!
Hvad med os der ikke har Dankort, men andre slags kort?, kan vi så ikke være med på hele siden?
Hilsen
Lis
11 år9. januar 2013 kl. 15:41
Hej Lis,

Jeg finder ud af, hvad jeg kan gøre med andre korttyper end dankort. Muligvis overførsel.

Mvh Lone
11 år10. januar 2013 kl. 17:49
Ja, det er noget skuffende med bruger betaling.... Jeg har ellers så glad at der var noget uden betaling... men... man kan ikke få noget gratis...
Ærgerligt...og hermed stopper jeg her, for jeg har ikke penge til det her... :(
Med venlig hilsen til Jer alle der ude.
Katia
11 år14. januar 2013 kl. 19:58
Katia - har du set, at der OGSÅ er en gratisfunktion fremover? :)
11 år14. januar 2013 kl. 20:00
Jeg er fuld af forståelse for, at der kommer Brugerbetaling. Det er et kæmpe stykke arbejde Lone har præsteret og TAK for dette :-) Men jeg har ikke Dankort, så jeg kan ikke være med i denne omgang. Tak og forøvrigt et forsinket God Nytår.
11 år17. januar 2013 kl. 04:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });