Brugerbetaling

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: Brugerbetaling
Nu bliver jeg sikkert pisse upopulær. Men jeg har de samme kvaler på arbejde, hvor nogle af mine kunder kan få samme forklaring flere gange og alligevel fortsætte sin egen verdensopfattelse, der er stik imod hvad jeg har stået og fortalt. Underligt nok er det især (det er her jeg bliver myrdet) kvinder som ikke kan eller vil modtage budskabet.

HVORFOR????

Kan I alligevel ikke multitaske og så går det galt med at lytte og læse mens I er på fjæsbook og lytter musik eller er det bare en del af kønnet at være dramequeen?

Det meste af MADITAL kommer jo til at virke som uændret - især fordi de basale funktioner fortsat er gratis. Kom nu ind i kampen piger :-)
Læs med italiensk accent: Konzentratione:
(et forældet link er blevet fjernet)

På arbejdet er jeg nødt til at spille spillet og se glad ud men Lone: Du har min dybeste sympati for at have skåret ændringerne ud i pap og så alligevel gentagne gange skulle læse at mange opfinder deres egne ændringer som er meget værre end det der sker. Hvor må det være frustrerende!
12 år17. januar 2013 kl. 20:17
Ikke at jeg har behov for at forsvare nogen - men brugerbetaling blev mig bekendt først tilgængelig i sin nuværende form i går eller i dag.

Generelt synes jeg dog det her er et skoleeksempel på, hvad man som erhvervsdrivende IKKE må gøre. Man må ikke lige pludselig gøre klar til brugerbetaling uden at man selv aktivt starter dialogen ved at komme med en helt klar udmelding (i skemaform) om hvilke ændringer der kommer til at ske. Når der bare pludselig står noget om betalingsprofil uden at der er flere informationer bagved, så opdigter brugerne deres egen sandhed, og så er det meget svært efterfølgende at få dem til at at forstå, at de har overdrevet. Men sket er sket, og jeg håber virkelig ikke, at madital knækker nakken på det her, for det ville virkelig være ærgerligt :)
12 år17. januar 2013 kl. 20:51
Det er jo det - det er en pissegod side og det er den også EFTER visse dele kræver betaling.

(et forældet link er blevet fjernet) var i hvert fald aktivt 7 januar hvor det blev vist i tråden "tak for denne gang". Det var der jeg så det første gang men hvornår det egentlig dukkede op og hvordan man ellers finder det, ved jeg ikke. Det skulle nok have været på forsiden så der ikke var nogen der kunne undgå at misse det.

Jeg håber bare at de der har opgivet siden også klikker ind på den efter på mandag og opdager hvor meget der stadigvæk virker.
12 år17. januar 2013 kl. 22:06
Har først set det nu. Det vil altid være sådan nogen bakker ud det behøver ikke have noget med penge at gøre....men døden skal have en årsag. At folk bakker ud er deres valg. Synes faktisk du er temmeligt uforskammet Gtfh.....på mit køns vegne vil jeg slet ikke forsvare en skid. Og hvilke dårlige erfaringer du måtte have - interesserer mig ikke.
12 år18. januar 2013 kl. 00:11
hmmm jeg synes det er lidt træls at jeg ikke får mulighed for en betalingsprofil :( mestendels fordi jeg ikke har dankort og ingen planer om at få det.

Lone har du overvejet Paypal?

jeg vil ærgre mig over ikke at få mulighed for at bruge graferne som jeg har godt udbytte af og vil gerne betale men med kun dankort som option er det ikke en mulighed.
12 år19. januar 2013 kl. 09:41
Hej med jer,

Jeg besvarer gerne jeres spørgsmål :-)

Måske har jeg ikke meldt tingene ud på den mest fordelagtige måde, men det er fordi jeg har været sikker på, at I ikke ville smutte af den grund. Det er nu heller ikke min oplevelse, selvom nogle har skrevet dette.

Angående betaling for jer som ikke har dankort, så får I mulighed for at lave bankoverførsel. Det bliver blot lidt mere trægt, men det vil dog virke. Om jeg tilkøber flere muligheder afhænger af, hvor lille/stort besværet bliver :-)

Kom gerne med spørgsmål :-)

Mvh Lone
12 år20. januar 2013 kl. 17:55
Hej Lone

For mig vil Paypal, eller Visa elektron være bedst :-)

Håber det kommer med tiden. Mange tak
12 år22. januar 2013 kl. 05:16
Hej Lone

Bliver der med tiden mulighed for at købe fx. 3, 6 eller 12 måneders profil i alt og måske så opnå lidt rabat på prisen?
12 år26. januar 2013 kl. 10:10
- eller muligheden for at give et frivilligt bidrag på f. eks. 50 eller 100kr. Nu man ikke har købt den sunde profil men gerne vil støtte lidt alligevel.
12 år26. januar 2013 kl. 17:39
Hejsa - Jeg har været bruger herinde siden d 28.01.2011 - Jeg smed rimeligt hurtigt 18 kg og holder stadig mit vægttab i dag - men dette havde jeg ALDRIG opnået uden siden her, så jeg syntes også, at det er helt fint og fair med lidt bruger betaling - som det er nu, kan jeg sagtens nøjes med gratis versionen, for jeg bruger kun siden til, lige at undersøge hvad der er af protein, kostfibre, fedt og kulhydrat i min kost indimellem :O)) - men fra på mandag er jeg også betalende medlem, da jeg rigtig gerne vil støtte op om siden - tusind tak for dit store arbejde med siden Lone :O))
12 år26. januar 2013 kl. 20:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...