Brugerbetaling

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: Brugerbetaling
Tak for jeres støtte :-)

Vira - jeg har overvejet dette:
3 måneder, 10% rabat, 105 DKK
6 måneder, 20% rabat, 187 DKK
12 måneder, 30% rabat, 327 DKK

gtfh - tusind tak :-) Du er velkommen til at lave en bankoverførsel, hvor du skriver "donation" i tekstfeltet. Evt. "donation *brugernavn*" eller "donation *brugerid*".

Tak for din støtte turbomoster :-)

I skal vide, at jeg er super glad for jeres respons!

Mvh Lone
12 år28. januar 2013 kl. 18:46
Det var lige sådan noget jeg tænkte på Lone, det er en god ide :)
12 år29. januar 2013 kl. 04:22
Rigtig god ide Lone - det gør det også lidt nemmere, bare at købe et år af gangen, eller hvad den enkelte nu har lyst til :O)))
12 år29. januar 2013 kl. 17:41
Det er hermed muligt :-)
12 år31. januar 2013 kl. 22:57
Får man sine "gamle" indtastninger frem igen ved betaling eller er de væk. Kommer her ikke så tit men syntes det er lidt sjovt at kunne se hvad der er skedt i den lange periode
12 år31. januar 2013 kl. 23:21
Hej Skousen,

De gamle indtastninger og indstillinger kommer frem igen, hvis du har været væk i en periode og senere bliver betalingsmedlem :-)

Mvh Lone
12 år1. februar 2013 kl. 00:08
Kan vi forvente at se en grafisk forbedring af siden efter den er blevet til en betalingsside? :)
12 år1. februar 2013 kl. 10:51
Arg, hvor blev jeg træt af hele tiden at tænke på mad - eller rettere alt det jeg ikke "måtte" spise og trak stikket for en periode.

Men jeg er tilbage igen og har lige "lagt en mønt i kirkebøssen" som anderkendelse af at den gratis udgave er et fint værktøj.
12 år1. februar 2013 kl. 12:09
50cent > Jeg vil meget gerne kunne lave en grafisk forbedring. Det er dog desværre ikke noget, jeg kan love, da det afhænger af indtægten. Jeg er ikke ret god til det grafiske selv, så jeg håber, at der bliver økonomi til, at jeg kan sætte andre på den del. Men da jeg ikke kender indtægterne fremover, kan jeg desværre ikke svare præcist på dette spørgsmål. Jeg kan kun sige, at det ikke er noget, som jeg vil ændre på lige med det første.

Hvilke ting henviser du i øvrigt specielt til? For hvis det fx er en speciel side, så kan det være, at jeg kan gøre noget. Hvis det er generelt, er problemet lidt større :-)

gtfh > tak for mønten :-)

Mvh Lone
12 år2. februar 2013 kl. 17:19
Det er ok at der er reklamer på gratisdelen, men går så ikke ud fra at der er på betalingsdelen eller.......
Hilsen
Lis
12 år4. februar 2013 kl. 16:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...