Hvad er der på menuen?

Du læser en tråd i debat > kost

re: Hvad er der på menuen?
Jeg bruger brune grødris, og de er bestemt ikke næringsfattige. Gode tips, ellers!
14 år1. juni 2010 kl. 00:04
I aften skal vi have en lækker tomatsovs med kylling. Min mand og datter får basmatiris til, mens jeg spiser sovs med blandede kogte grøntsager. F.eks. grønne bønner eller blot en grøntsagsblanding. Lækkert og meget kaloriefattigt.

Jeg kan se at min tomat sovs indeholder 63 kcal. pr. 100 gram - jeg synes det er imponerende hvor kaloriefattig OG LÆKKER mad man kan lave :)
14 år1. juni 2010 kl. 07:40
Jeg lavede mig en "lille" pasta ret..
200 gram asparges i mindre stykker stegt på panden i lidt olivenolie med basilikum og oregano. Så hældte jeg en dåse hakkede tomater over og lidt hvidløg.. SKØN aftensmad.. Med 60 gram grov pasta til :)
14 år1. juni 2010 kl. 09:34
Hov.. Inkl. lidt kidney bønner.
14 år1. juni 2010 kl. 09:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });