#2 af kondifolket (slettet)
Hvad er der på menuen?
Du læser en tråd i debat > kostkondifolket (slettet)
re: Hvad er der på menuen?
hej siri s jeg skal have kød og kartofler og grønsager. jeg elsker også risengrød, det er ikke slankemad, men det gør ikke noget i gangimellem. hilsen kondifolket
14 år24. maj 2010 kl. 18:37
mopsie
Jeg skal i aften have hakkebøf med kartofler, tomatsalat, en halv avokado og hjemmelavet mango chutney. Uhm glæder mig til kartoflerne har kogt færdig.
14 år24. maj 2010 kl. 19:07
bruger slettet
Vi har fået kartoffelmos, millionbøf, grønsager i stave og avokadodip til.
Elsker også risengrød, men vi får det sjældent, da min mand ikke kan lide det - så når han er ude af huset, har mig og ungerne en fast aftale om risnegrød :-)
Vh Karin
Elsker også risengrød, men vi får det sjældent, da min mand ikke kan lide det - så når han er ude af huset, har mig og ungerne en fast aftale om risnegrød :-)
Vh Karin
14 år24. maj 2010 kl. 19:11
rdrd (slettet)
Vi har fået svinemørbrad gryde med kartoffel/gulerodsmos. Sovsen var lavet af blendede gulerødder, skummetmælk og lidt maizena.
Jeg fik taget en for stor portion. Jeg skal altså være bedre til at være færdig med aftensmaden i god nok tid til at jeg kan nå at taste ind før jeg spiser, så jeg kan justere mængden, efter hvor mange kalorier jeg har til rådighed til aftensmad.
Siri: risengrød kan godt være slankemad :-) Jeg laver det altid på skummetmælk (pånær hvis det er til ris á la mande), og synes det smager fint. 5-10 g minarine istedet for smør og et lille drys kanel sukker på.
Hvis man mangler grøntsager i regnskabet, så kan man smovse lidt agurk, tomat og gulerod imens man venter på at risengrøden bliver færdig.
Jeg fik taget en for stor portion. Jeg skal altså være bedre til at være færdig med aftensmaden i god nok tid til at jeg kan nå at taste ind før jeg spiser, så jeg kan justere mængden, efter hvor mange kalorier jeg har til rådighed til aftensmad.
Siri: risengrød kan godt være slankemad :-) Jeg laver det altid på skummetmælk (pånær hvis det er til ris á la mande), og synes det smager fint. 5-10 g minarine istedet for smør og et lille drys kanel sukker på.
Hvis man mangler grøntsager i regnskabet, så kan man smovse lidt agurk, tomat og gulerod imens man venter på at risengrøden bliver færdig.
14 år24. maj 2010 kl. 19:17
kondifolket (slettet)
rdrdre: Hvad er der på menuen?
jeg elsker også risengrød, man skal spise en person risengrød. jeg spiser altid en person mad hver dag. hilsen kondifolket
14 år24. maj 2010 kl. 19:23
rdrd (slettet)
Hej Kondifolket
Nej, det nytter ikke noget hvis man spiser for flere personer! Så bliver man hurtig for tyk :-)
Nej, det nytter ikke noget hvis man spiser for flere personer! Så bliver man hurtig for tyk :-)
14 år24. maj 2010 kl. 19:29
kondifolket (slettet)
rdrd man skal bare ose en person mad op på terlerken. det gør jeg altid. hilsen kondifolket
14 år24. maj 2010 kl. 19:32
SundDiæt (slettet)
Vi har spist vegetarisk curry med kikærter, aubergine og champignon med basmatiris samt rødkålsalat og citrus bulgursalat med div. grøntsager mv.
Mums :0)
Mums :0)
14 år24. maj 2010 kl. 20:27
SiriS (slettet)
Jeg bruger grove grødris og denne gang letmælk, et skvæt olie over (havde kun olivenolie - det smagte faktisk ok) og kanel. Har vi det, tager jeg ahornsirup på, syltetøj eller honning. Jeg havde faktisk købt noget honning til formålet, men valgte at lade det stå. 0:-)
14 år24. maj 2010 kl. 20:33
Hvad skal I andre have at spise til aften?