Tab ½ kg i ugen over 5 uger, Hvem vil være med?
Du læser en tråd i debat > vægttabJK91
re: Tab ½ kg i ugen over 5 uger, Hvem vil være med?
SNBS; Ja, er faktisk også ret stolt af at komme afsted 4 til 5 gange om ugen. Men det med at løbe om morgenen er jeg bange for er lidt for håbefuldt - skal nemlig med toget kl 6.43 om morgenen, så min dag starter i forvejen alt for tidligt ;)
Er egentlig ret godt tilfreds med hvordan jeg griber det her vægttab an, for føler jeg får presset mig selv på motionen og jeg spiser samtidig drøn fornuftigt :) Ville bare ønske man kunne se det på vægten. Men på torsdag står den også på måling af kroppen, så håber og krydser fingre for, at der sker noget der :)
Gitch; Åh ja, franske kvinder og vel også unge italienske kvinder? De har forstået det med alt med måde :) Men faktisk en god indstilling, som jeg også prøver at leve lidt efter - et stykke chokolade smager lige så lækkert som hele pakken!
Er egentlig ret godt tilfreds med hvordan jeg griber det her vægttab an, for føler jeg får presset mig selv på motionen og jeg spiser samtidig drøn fornuftigt :) Ville bare ønske man kunne se det på vægten. Men på torsdag står den også på måling af kroppen, så håber og krydser fingre for, at der sker noget der :)
Gitch; Åh ja, franske kvinder og vel også unge italienske kvinder? De har forstået det med alt med måde :) Men faktisk en god indstilling, som jeg også prøver at leve lidt efter - et stykke chokolade smager lige så lækkert som hele pakken!
11 år5. februar 2013 kl. 08:36
VEGANER (slettet)
Vægten i dag siger 78,3 og det har den stået stabilt på de sidste tre dage - så det var hurtigt de 1,5 røg, der må have været noget væske osv involveret, ellers ryger de ikke på fire dage. Men dejligt er det da :)
11 år7. februar 2013 kl. 10:23
TaaSa
Jeg er desværre gået 400 g op, så nu ligger den på 75. Vidste dog godt den ville komme, da der er blevet spist meget kage og drukket en del sodavand, når familien har været samlet hos min mormor, der lå syg hjemme, og efter hun gik bort. Men livet skal jo gå videre. Så der er ingen grund til at fortsætte på den måde.
11 år7. februar 2013 kl. 11:40
dmollysh
morgenens vejning sagde 69,7, så det er egentlig ok - selvom jeg vejede 69,1 i går. Men jeg ved godt at vægten svinger lidt op og ned. Så det går fint:) Håber på gode resultater til jer andre
11 år7. februar 2013 kl. 12:10
anzhomg (slettet)
70,0 kg sagde vægten, det er SÅ vildt. Her den seneste uge, har jeg skruet op for kalorierne og det har sat skub i vægttabet igen, der nu lyder på 25,3 kg siden 22. Marts!
11 år7. februar 2013 kl. 13:15
gitch (slettet)
Dagens vægt : 72,6 - svinger en del, men har ligget under 73 hele ugen og er ved godt mod. God dag :-)
11 år7. februar 2013 kl. 13:46
JK91
SNBS har vidst lavet en ny tråd, hvor vi skal skrive vores vægt ind i dag :)
Men hun finder jer nok også herinde.
Men hun finder jer nok også herinde.
11 år7. februar 2013 kl. 14:06
SNBS (slettet)
Vi kan også bare fortsætte tråden herinde hvis det er lettest? Jeg opdaterer den i aften begge steder og så gør vi hvad i synes er bedst fremadrettet.
11 år7. februar 2013 kl. 14:16
Wolfgirl (slettet)
Jeg har tabt mig 400g, eller ved jo ikke præcist om det var 64 jeg vejede lige ud sidste uge, men jeg vejer 63,6kg i dag, blev vejet hos lægen
11 år7. februar 2013 kl. 15:59
Mht sport ser mit program sådan her ud:
Bodypump tirsdag og torsdag (Jeg blev instruktør for 2 år siden, så det er svært at springe over :-) )
Tennis søndag aften
Løb vil gerne ud 3 gange om ugen, men lige nu er det ca. 2. Jeg løber 5 km og synes det er mega hårdt, men det er nok også fordi jeg slæber rundt på 8 kg mere end nødvendigt.
Jeg har store børn (16, 21 og 24 samt 2 bonusbørn på 13 og 18) så det er stort set kun jobbet der udfordrer mig tidsmæssigt.
Glæder mig til at følge jer