Intermitterende faste ved at spise hver anden dag

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hvad nu?
Hej Bettina.
Jeg har i en periode spist hver anden dag... Mens jeg har været arbejdsløs.. Synes det blev svært når jeg skulle ud af huset igen!
Men kan genkende både velbehag og ulemperne forbundet med det. Der findes en anden model... Hvor du faster i 19 timer og spiser i 5 hver dag... Sådan at du eksempelvis spiser kl. 15-20... En Dr. Bert Herring har skrevet om denne livsstil, der hedder fast 5... Du kan læse om det på nettet. Mange har tabt sig på denne måde. Jeg har også prøvet denne facon, men er pt. ikke motiveret for at gøre det igen.. Det svære ved denne livsstil er det sociale og kulturelle forbundet med at spise 3 måltider om dagen... ellers synes jeg faktisk at det er en ok måde at spise på... Men gør det som sagt ikke nu!
Pøj med det!
11 år1. januar 2013 kl. 14:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });