2 år sidan - 63kg, NU: 77,8 Jeg sir STOP!!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: 2 år sidan - 63kg, NU: 77,8 Jeg sir STOP!!!!
Fedania, kan godt se hvad du mener. Måske skulle jeg prøve at taste min mad ind, for at se hvor mange kcal jeg får om dagen. Du har ret med, at man ikke skal udsulte sin krop, for det kommer man ikke langt med! Har prøvet det så mange gange, hvor jeg har tabt 3 kg på en uge, ved næsten at leve af ingenting. Men tog selvf. det heeeele + lidt til på igen ugen efter :p
12 år6. august 2012 kl. 20:37
Lige præcis min tanke :)
Jeg er selv en rigtig "tal, putte i boks og sætte dobbelt streg under facit" person, så for mig er det lykken med streng kontrol, vejning af alle måltider og vide præcis hvad der skal ske om 1 minut, 1 time, 1 døgn og 1 uge. Men jeg ved også, at det vil være et helvede for hovedparten herinde, hvis I forsøgte at leve på helt samme måde som mig - derfor jeg foreslår bare at skrive maden ind i en periode, eller ind i mellem. Det skal jo ikke være sådan, at tastearbejdet suger al livskraften ud af dig, så du ikke har energi til vægttabet :)
12 år6. august 2012 kl. 20:52
Nej kan godt se du ikke følge et program. :)

Men som fedania skriver, så skal du passe på kroppen ikke lukker ned, det siges jo at kroppen helst skal have 1200 kcal.

Vandmelon er meget lækkert. :)
Men måske du kan prøve at spise lidt flere proteiner, proteiner har den gode effekt at kroppen skal bruge mere energi på at forbrænde det, og så mætter de også uden man skal spise meget.
Du kan jo starte morgen med lidt æg og så vandmelon eksempelvis.
12 år7. august 2012 kl. 09:16
Jaa. Jeg overvejer at spise æg til morgenmad, da der er en masse proteiner i, og det mætter en del! :D
12 år8. august 2012 kl. 01:35
Idag stod jeg op ret sent (nyder min sommerferie). Stod op kl. 14. Havde lige fået min cykel tilbage fra cykelsmeden, så det var utrolig dejligt.
Cyklede en tur på 3,5 time sammen med min søster og hendes forlovede. Nogen der ved hvor meget man ca. forbrænder? Det var ikke total hurtigt vi cyklede, og vi holdte en del pauser undervejs. Men jeg fik det bedre med mig selv, da jeg længe ikke har dyrket motion :D
Håber man kan se det på vægten imorgen!
Men ja okey, jeg har også syndet lidt idag... Har spist lidt chips og slik, kunne virkelig ikke holde mig, da familien holdte hyggeaften. :( :( øv bøv! Men nu håber jeg, at jeg ihvertfald ikke har taget på imorgen. Nu må vi se! :D
12 år8. august 2012 kl. 01:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });