#12 af denbuttede (slettet)
2 år sidan - 63kg, NU: 77,8 Jeg sir STOP!!!!
Du læser en tråd i debat > vægttabdenbuttede (slettet)
re: 2 år sidan - 63kg, NU: 77,8 Jeg sir STOP!!!!
Startvægt: 77,8kg.
Mandag d. 6/8: 76,9 -900g :D :D
Torsdag d. 9/8:
Mandag d. 6/8: 76,9 -900g :D :D
Torsdag d. 9/8:
12 år6. august 2012 kl. 15:33
denbuttede (slettet)
Jeg har virkelig været bange for at sku ha taget på idag, da jeg spise to chicken brugers igår.
Men min vægt har holdt stille siden den 2. august, dvs. i 4 dage, men jeg kan se at jeg har tabt mig det hele på en gang!!
Er overdrevet lykkelig, for jeg kan se, at der sker noget!! :D
Håber det går godt med dig Sanne, og at du husker at skrive vægten ind idag :D
Men min vægt har holdt stille siden den 2. august, dvs. i 4 dage, men jeg kan se at jeg har tabt mig det hele på en gang!!
Er overdrevet lykkelig, for jeg kan se, at der sker noget!! :D
Håber det går godt med dig Sanne, og at du husker at skrive vægten ind idag :D
12 år6. august 2012 kl. 15:38
fedania
Wee! Hvor er det bare godt gået, og hvor er det bare dejligt, når vægten går nedad! Stort klap på skulderen! :)
12 år6. august 2012 kl. 16:53
haul
Der er en ting det stikker mig i øjnene, nemlig ordet SLANKEKUR. Drop ordet slankekur, for en kur er tidsbestemt og vi ved alle, at når man genoptager sine gamle spisevaner, så kommer kiloene hurtigt tilbage plus lidt i rente.
Lav nye vaner og regler for dine måltider. Selv har jeg den regel, at minimum halvdelen af min tallerken skal bestå af salat og/eller grøntsager og maksimum 1/4 skal være kød.
...Og husk endelig dine mellemmåltider!!
Lav nye vaner og regler for dine måltider. Selv har jeg den regel, at minimum halvdelen af min tallerken skal bestå af salat og/eller grøntsager og maksimum 1/4 skal være kød.
...Og husk endelig dine mellemmåltider!!
12 år6. august 2012 kl. 18:00
MillerV
Tillykke med vægttabet. :) Godt klaret, nogen gange er vægten bare helt stille og så er det skønt når der sker noget. :)
Jeg er lidt nysgerrig, spiser du efter noget bestemt program? Eller tæller du kcal? Eller hvordan gør du?
Jeg er lidt nysgerrig, spiser du efter noget bestemt program? Eller tæller du kcal? Eller hvordan gør du?
12 år6. august 2012 kl. 18:03
sundform (slettet)
Det kan du tro, den er noteret. :)
12 år6. august 2012 kl. 20:04
denbuttede (slettet)
Haul, du har fuldstændig ret. Det skal ikke længere hedde en slankekur. Jeg vil kalde det at ændre på mine spisevaner, og tænke mere over hvad jeg propper i munden.
MillerV. Jeg gør ikke noget bestemt, men spiser en HEL del vandmelon. Jeg elsker vandmelon, fordi det smager så godt, ligger godt i maven, gør en mæt, og indholder meget få kalorier.
Så vandmelon vil jeg klart anbefalde til folk der vil tabe sig.
Igår spiste jeg:
Morgenmad: Vandmelon
Frokost: chicken burger
Aftensmad: kyllingefilet med en masse salat og grøntsager.
Som mellem måltider spiser jeg vandmelon.
Igår snød jeg lidt, og spiste to stk slik og drak en Redbull, for jeg skulle være sent oppe. Men heldigvis har det ikke haft nogen effekt på vægten :D
Sanne, det er dejligt at høre!
Jeg tænkte på vi ku skrive hvor meget vi har tabt os hver mandag og torsdag, og skrive lidt om hvad vi spiser for at give os selv og andre på madital inspiration :D
MillerV. Jeg gør ikke noget bestemt, men spiser en HEL del vandmelon. Jeg elsker vandmelon, fordi det smager så godt, ligger godt i maven, gør en mæt, og indholder meget få kalorier.
Så vandmelon vil jeg klart anbefalde til folk der vil tabe sig.
Igår spiste jeg:
Morgenmad: Vandmelon
Frokost: chicken burger
Aftensmad: kyllingefilet med en masse salat og grøntsager.
Som mellem måltider spiser jeg vandmelon.
Igår snød jeg lidt, og spiste to stk slik og drak en Redbull, for jeg skulle være sent oppe. Men heldigvis har det ikke haft nogen effekt på vægten :D
Sanne, det er dejligt at høre!
Jeg tænkte på vi ku skrive hvor meget vi har tabt os hver mandag og torsdag, og skrive lidt om hvad vi spiser for at give os selv og andre på madital inspiration :D
12 år6. august 2012 kl. 20:24
denbuttede (slettet)
MillerV, Nej som du kan se spiser jeg ikke efter program eller kalorier, faktisk bruger jeg slet ikke den funktion på madital.
Jeg prøver at spise sundt, og spise noget der mætter, men samtidig kan jeg ikke lide at presse på mig selv, hvis jeg virkelig har lyst til noget.
Som igår kunne jeg ikke lade være med at spise de 2 slik, så dem spiste jeg, men skar også derfor lidt ned på de andre måltider :D
Jeg prøver at spise sundt, og spise noget der mætter, men samtidig kan jeg ikke lide at presse på mig selv, hvis jeg virkelig har lyst til noget.
Som igår kunne jeg ikke lade være med at spise de 2 slik, så dem spiste jeg, men skar også derfor lidt ned på de andre måltider :D
12 år6. august 2012 kl. 20:27
fedania
denbuttede: Det er en rigtig god idé "bare" at følge kroppens signaler og spise når man er sulten, og stoppe når man er mæt. Men jeg synes dog alligevel du ind i mellem skal skrive ind her på siden hvad du har spist i løbet af en dag - måske bare en gang hver 14. dag. Grunden til det er, at jeg umiddelbart synes det virker som meget lidt du har fået at spise i går - måske så lidt, at din krop allerede er begyndt at skrue ned for forbrændingen, og det er en ond spiral hvor intet virker for at få vægten ned, og alt hvad man spiser hænger fast.
12 år6. august 2012 kl. 20:33
Jeg vil takke jer rigtig mange gange for jeres råd og motivation, det har virkelig hjulpet, og det har fået mig til at tænke over, hvad det er jeg propper i munden, og hvor mange gange jeg skal spise.
Har fundet frem til, at det ikke kan betale sig at sulte sig selv, for man tager det hele på igen. Det gælder om at spise mange små måltider og en masse frugt og grønt!
Mange tak herfra! og held og lykke med jeres egne projekter :D