Fælles vægttab indtil 15/7

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Fælles vægttab indtil 15/7
ja, ikke særlig langt inde i vores lille projekt og jeg har allerede ramt en mur.

Min vægt er nu steget til 65,7 (+ 1 kg :/ )
Og jeg kan virkelig ikke sætte min finger på hvad det kan være :/ men generelt her på det sidste har min vægt fungeret som en yoyo, og det er jo ikke lige det mest motiverende
12 år7. juni 2012 kl. 07:04
Start 83,5 nu: 81,4

Hey alle.

Godt at høre at nogen taber sig. Super flot! For nogen af jer er det virkelig meget! Og for de af jer hvor det er knap så meget, så skal det nok komme, hvis i gør det rigtige :)

Jeg har på trods af super motivation i søndags, erkende at det ikke er blevet til så meget motion som ønsket. Dels fordi jeg har haft super ondt af 2 gå-amok træninger.
Og havde en ædeflip dag i går. Virkelig super irriterende. Det var dog ikke sukker og sådan, men spiste bare alt for meget. Kender I det? Og at man bare ikke kan styre det?? Frustrerende er det i hvert fald. MEn når man ved den er gal, så kan man måske bedre arbejde med det!

Har stadig ingen vægt, men håber jeg snart kommer forbi en, jeg kan stille mig op på :)
Er begyndt at skrive op, hvad jeg spiser. Det gør det lidt lettere og se hvor det går galt, eller hvad man mangler og spise. Og om man mangler at drikke vand. Synes det er et godt tips :)

Men KOM SÅ TØSER!!! HVIS VI TABE OS, ER DET NU DU SKAL TAGE DIG SAMMEN!!! (Måske det kunne motivere nogen :) )
12 år8. juni 2012 kl. 17:03
Åh jeg kender det alt for godt! Er der mad foran mig kan jeg ikke lade det være. Ret stort problem når jeg er ved at uddanne mig til kok. Hver gang vi har lavet mad i skolen, så er der mad der skal spises og ofte i større portioner end jeg bør spise og med flere kalorier end jeg bør få.

Men jeg arbejder på det :)

Og ja lad os se at få tabt os!!
12 år8. juni 2012 kl. 19:33
Super flot med jeres tab alle sammen! Det kører jo :D

Til trods for en weekend med restaurant (kinesisk spis alt hvad du kan ) besøg og familie fødselsdag, så er jeg faktisk kommet op på hesten igen, og har tabt mig :D

start: 65,7
Nu; 64,5
12 år11. juni 2012 kl. 06:59
Så har jeg spist efter DDVs principper i 1 uge og tabt mig 1,7kg!

Så nu hedder vægten 80,5 og der er 1,5kg til mit mål til d. 15/7 :) og mon ikke jeg når det!
12 år13. juni 2012 kl. 14:12
start 77,3 nu 75,5

Hej
super flot alle! Loki, tag det ikke så tungt med dit +1 kg. Det skal nok komme i gang igen!. Jeg svinger også selv ret meget og har lige väret gået fra 75,9 til 76,6 (uden jeg fattede hvorfor) for så, da jeg stod på vägten i morges at väre på 75,5. 75,5 er mit mindste tal i dette forlöb. så hvad jeg vil sige er at jeg tydeligvis går op i vägt og så går jeg en OK bid ned lige pludselig. tror meget er med vand i kroppen osv.
så bare klö på:-)
Jeg bruger forresten metoden lchf hvor det handler om at skäre så mange kulhudrater af sin kost som muligt (så minus bröd, pasta og ris + alle de skjulte sukkerstoffer i färdigmad). og sörge for at spise fedtstoffer (ingen light produkter) og grönsager. så jeg lever rigtigt godt lige for tiden med smör på mine melfri bröd (har lavet dem på äg og forsellige frö, og de smager genialt! ) og gode fede fisk og oste. Det bedste af det hele er at jeg overhovedet ikke har trangen til söde sager mere og jeg er ikke trät midt på dagen. så det her fungere for mig! vil nok aldrig gå tilbage til bröd/pasta/ris helvedet mere;-)
12 år14. juni 2012 kl. 12:43
start; 65,8
Nu;64,00

Gitte; tror også lidt, at det er en svingende vægt, der stod bag det der ekstra kilo. førhen blev jeg meget ked af det, hvis jeg havde taget på, men nu et stykke inde i vores forløb, gør det mig ikke så meget, da jeg kan se hvordan vægtkurven (den der er her på siden) svinger op og ned, meeen dengår stadig ned af :)
12 år27. juni 2012 kl. 06:55
Hvordan går det med vægttabet? Vi nærmer os jo slutdatoen. 10 dage tilbage!

Jeg vejede igår 79,5 så jeg er ½kg fra mit mål til d. 15/7 så jeg tror godt jeg kan nå det :) men det er svært at vide fordi min DDV afdeling holder ferie de næste 2 uger.
12 år5. juli 2012 kl. 13:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });