Start 83,5 nu: 81,4
Hey alle.
Godt at høre at nogen taber sig. Super flot! For nogen af jer er det virkelig meget! Og for de af jer hvor det er knap så meget, så skal det nok komme, hvis i gør det rigtige :)
Jeg har på trods af super motivation i søndags, erkende at det ikke er blevet til så meget motion som ønsket. Dels fordi jeg har haft super ondt af 2 gå-amok træninger.
Og havde en ædeflip dag i går. Virkelig super irriterende. Det var dog ikke sukker og sådan, men spiste bare alt for meget. Kender I det? Og at man bare ikke kan styre det?? Frustrerende er det i hvert fald. MEn når man ved den er gal, så kan man måske bedre arbejde med det!
Har stadig ingen vægt, men håber jeg snart kommer forbi en, jeg kan stille mig op på :)
Er begyndt at skrive op, hvad jeg spiser. Det gør det lidt lettere og se hvor det går galt, eller hvad man mangler og spise. Og om man mangler at drikke vand. Synes det er et godt tips :)
Men KOM SÅ TØSER!!! HVIS VI TABE OS, ER DET NU DU SKAL TAGE DIG SAMMEN!!! (Måske det kunne motivere nogen :) )
#32 af nynne_ri (slettet)
Min vægt er nu steget til 65,7 (+ 1 kg :/ )
Og jeg kan virkelig ikke sætte min finger på hvad det kan være :/ men generelt her på det sidste har min vægt fungeret som en yoyo, og det er jo ikke lige det mest motiverende