Fælles vægttab indtil 15/7

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Fælles vægttab indtil 15/7
Hej med jer :-)

Jeg vil også meget gerne være med!
Mit mål er dog den 29 juni, fordi jeg skal på ferie, så jeg stopper lidt før jer andre :)

Jeg er 166 cm høj, og har genenm den sidste måned tabt 2,5 kg. Nu vejer jeg 59,4, og vil gerne af med yderligere et par kg.

Jeg er studerende og dyrker ikke specielt meget motion, dog har jeg prøvet et par gange at få det op at køre, men det er aldrig rigtigt blevet til noget alligevel, så derfor er det mest kosten jeg har fokus på ;-)
12 år26. maj 2012 kl. 09:40
Jeg vil rigtig gerne være med, vil gerne af med noget af top maven, så syntes at 5-8 kilo inden den 15/7 er meget realistisk og hvis det bliver til mere er det bare super.

Her til morgen siger vægten 84.8 kilo..

Er dog ny og har været igang i en uges tid, og på den uge er der røget 1,2 kg, ved kost ændring og cykling på arbejde :-) så der er kommet blod på tanden :-)

er begyndt at kigge lidt på det glykæmiske indeks, er der nogen der har erfaring med det??
12 år26. maj 2012 kl. 09:46
Hej med jer :-)
Jeg er da også klar ;-)
Vejer i dag 69,2 kg og er 171 cm.
Vil meget gerne ned på 63, da det var det jeg vejede før det hele gik galt :-)
12 år29. maj 2012 kl. 15:31
hej
Jeg vil også gerne med i klubben:-) Har en langstrakt plan om at tabe 12,5 kg inden nytåret 2013. men en mellemstation lige omkring badesäsonen er nok meget smart.:-)
Jeg er 176 cm og vejer lige nu 77,3. mit endelige mål er 65,8 kg.
12 år29. maj 2012 kl. 15:44
Jeg tror også lige jeg hopper med på den her, da jeg også står og skal være sommerklar :D

Jeg vejer 65,7 og er 165 høj.
Mit mål er 63 lige ud :D
12 år30. maj 2012 kl. 07:04
Går det fremad med jer? :)

Jeg havde jo et ordenligt hop opad på vægten, men den er på vej nedad igen. 81,4 sagde den idag, hvilket vil sige jeg mangler 1,5 til mit delmål torsdag i næste uge. Håber jeg klarer den :)

Har desværre forstuvet mit håndled, så har problemer med at holde på styret når jeg skal cykle så den må desværre stå still lidt. Det er ellers på den jeg dagligt får en times motion. Har idag vovet mig ud på en løbetur istedet, 2km på 15 minutter. Vel okay, når jeg ikke er vant til at løbe, men jeg er bange for min skinnebensbetændelse kommer i udbrud igen. Nå nu må vi se! Jeg kunne bare ikke klare ikke lige at få bevæget mig
12 år30. maj 2012 kl. 09:56
Jeg synes selv det går rimelig godt, har fra jeg startede for knap to uger siden, tabt 1,3 kg. Fra og med i dag har jeg læse ferie, så nu har jeg besluttet mig for at løbe en morgen tur hver dag enden læsningen starter, samtidig har jeg også fået lidt flere arbejdsdage, hvor jeg gør rent og derved bevæger mig meget. Jeg har også besluttet mig for at jeg vil til at gå med mit pilsur hver dag, da jeg på den måde kan holde styr på, om jeg forbrænder nok kaloerier hver dag, gør jeg ikke det, må jeg jo i løbeskoene om aftenen også ;-)
Jeg har et delmål på fredag, hvilket jeg desværre ikke tror jeg når, men vil kæmpe for det :-)
12 år30. maj 2012 kl. 10:02
en lille update herfra.

Det går fremad her, på 7 dage er der røget 3.2 kilo, og føler mig ikke nær så oppustet mere.

Dog kommer den nok til at stå lidt i stampe, da der er en del private problemer der har meldt sig, og er midlertidig uden bolig, men håber at kunne holde den lidt, bare ved at holde madplanen, og cyklen står lidt stille. Men prøver at rive mig selv op og tage tyren ved hornene.

God kamp til jer andre, glæder mig til at høre om alle jeres sejre :-)

Knus
12 år30. maj 2012 kl. 10:10
Hvor er det motiverende at læse om hvordan I kæmper for det, hvor er I seje.
Jeg er så småt kommet ind i en vane med at tænke over hvad jeg spiser igen, efter fundstændig at have droppet det og bare spist hvad som helst. Motionen er ikke helt med endnu. Men det må være denne uges mission så.
12 år30. maj 2012 kl. 13:47
Wow piger...hvor er I gode. Og hvor er i top motiverede, og giver mig gå-på-mod igen.

Jeg har ikke kunnet veje mig siden første gang, da min vægt gik i stykker umiddelbart efter..(måske et tegn :/ ) hmm... Men jeg synes det mærkes godt i kroppen, uden store sukker indtag, samt godt med motion.

Så nu er mit mål at finde en vægt hurtigt, og så kan jeg måske levere nogle gode tal også. Men super der er så mange med nu.

Jeg tænker at for, at det skal være nemmere at følge med i vægt-tabene (evt. forøgelse), så starter man med at skrive sin start vægt og så nye vægt i hvert indlæg.

Go motions weekend til jer alle...og husk styr is-indtaget :)
12 år30. maj 2012 kl. 21:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...