Fælles vægttab indtil 15/7

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Fælles vægttab indtil 15/7
Hej med jer :-)

Jeg vil også meget gerne være med!
Mit mål er dog den 29 juni, fordi jeg skal på ferie, så jeg stopper lidt før jer andre :)

Jeg er 166 cm høj, og har genenm den sidste måned tabt 2,5 kg. Nu vejer jeg 59,4, og vil gerne af med yderligere et par kg.

Jeg er studerende og dyrker ikke specielt meget motion, dog har jeg prøvet et par gange at få det op at køre, men det er aldrig rigtigt blevet til noget alligevel, så derfor er det mest kosten jeg har fokus på ;-)
12 år26. maj 2012 kl. 09:40
Jeg vil rigtig gerne være med, vil gerne af med noget af top maven, så syntes at 5-8 kilo inden den 15/7 er meget realistisk og hvis det bliver til mere er det bare super.

Her til morgen siger vægten 84.8 kilo..

Er dog ny og har været igang i en uges tid, og på den uge er der røget 1,2 kg, ved kost ændring og cykling på arbejde :-) så der er kommet blod på tanden :-)

er begyndt at kigge lidt på det glykæmiske indeks, er der nogen der har erfaring med det??
12 år26. maj 2012 kl. 09:46
Hej med jer :-)
Jeg er da også klar ;-)
Vejer i dag 69,2 kg og er 171 cm.
Vil meget gerne ned på 63, da det var det jeg vejede før det hele gik galt :-)
12 år29. maj 2012 kl. 15:31
hej
Jeg vil også gerne med i klubben:-) Har en langstrakt plan om at tabe 12,5 kg inden nytåret 2013. men en mellemstation lige omkring badesäsonen er nok meget smart.:-)
Jeg er 176 cm og vejer lige nu 77,3. mit endelige mål er 65,8 kg.
12 år29. maj 2012 kl. 15:44
Jeg tror også lige jeg hopper med på den her, da jeg også står og skal være sommerklar :D

Jeg vejer 65,7 og er 165 høj.
Mit mål er 63 lige ud :D
12 år30. maj 2012 kl. 07:04
Går det fremad med jer? :)

Jeg havde jo et ordenligt hop opad på vægten, men den er på vej nedad igen. 81,4 sagde den idag, hvilket vil sige jeg mangler 1,5 til mit delmål torsdag i næste uge. Håber jeg klarer den :)