#12 af gothic queen (slettet)
Minus 5 kg eller derover!!!
Du læser en tråd i debat > vægttabgothic queen (slettet)
re: Minus 5 kg eller derover!!!
hej, må jeg være med her? jeg vil gerne tabe 5 kg eller mere før 29. juni:) jeg har osse sværest ved weekenderne, især lørdag. jeg vejede i igår, lørdag 65,6 kg. jeg vejer mig kun hver lørdag
12 år13. maj 2012 kl. 07:20
Wieben
12/5: 56,4 kg
Røg lidt i igår -->familiesammenkomster hele dagen. Men solen stråler i dag, så naturen skal nok få sin del af mig i dag - og har tænkt mig at forære de grimme røde kcal fra i går væk;)
Røg lidt i igår -->familiesammenkomster hele dagen. Men solen stråler i dag, så naturen skal nok få sin del af mig i dag - og har tænkt mig at forære de grimme røde kcal fra i går væk;)
12 år13. maj 2012 kl. 07:38
cillemarie (slettet)
Lørdag som vejedag lyder super. Jeg Vejede 70,0 i går :)
12 år13. maj 2012 kl. 12:48
ElinorHK (slettet)
Gothic Queen du er mere end velkommen alle kan være med ;-)
Jeg har været ret god i dag har cyklet 10km med cykeltrailer og unger og trænet 1 times crossfit, så nu står den på laks og grøntsager til aftensmad, mums ;-)
Jeg har været ret god i dag har cyklet 10km med cykeltrailer og unger og trænet 1 times crossfit, så nu står den på laks og grøntsager til aftensmad, mums ;-)
12 år13. maj 2012 kl. 17:05
mhk (slettet)
Hej, jeg vil også gerne være med 66 kg.
12 år13. maj 2012 kl. 17:10
VickyLund (slettet)
Puha...i morgen bliver en af de der dage hvor jeg ikke kan veje noget af og ikke selv er herre over hvad der bliver serveret, det bliver efter devisen "spise så lidt som muligt" for jeg har en lumsk mistanke om at der ikke kommer til at stå meget af det sunde på bordet. OG nej, jeg kan ikke medbringe "noget" selv - når det "kun" er 5 kilo man gerne vil smide kommer man nemt til at "virke hysterisk" omkring ens vægte har jeg følelsen af hvis man nævner kur, vægt, sommertøj og selvværd...især fordi der måske ofte er andre i selskabet som burde tabe mere end 5 kilo...(men det er bare min erfaring (og mening)) .
12 år13. maj 2012 kl. 19:37
ElinorHK (slettet)
Kender det godt, og i det fleste tilfælde bunder det i deres egen dårlige samvittighed og lidt misundelse over at man rent faktisk gør noget ved vægten. Jeg vil jo også mene at det er bedre at tage kampen mod kg op nu hvor det "kun" er 5kg end når man har taget 20 kg på. Jeg håber da for dig at der er lidt sundt du kan vælge mellem så du kan holde et stabilt blodsukker og ikke falder for fristelserne senere på dagen, held og lykke :-)
12 år14. maj 2012 kl. 05:24
MissKJ (slettet)
Hej med jer! Jeg vil også rigtig gerne være med :-)
Jeg er temmelig ny herinde!..
Jeg er 22 år, og er startet hos diætist siden januar!. Jeg er ca. 165 cm og vejer 81,5 kg.
Jeg skal til diætist igen d. 24/5 og mit mål er at have smidt 3 kg til den tid!. (har været i gang i ca. 3 uger så det burde være realistisk).
Derefter vil mit mål at komme ned på 75 kg. inden d. 22/6 - der tager vi på ferie i Italien! :-)
Jeg startede desuden på Femina's løbeskole igår!
- 7 min. gå, 1 min løb, 5 min. gang, 2 min løb og 5 min gå! Det lyder ikke af meget men min kondi er virkelig dårlig og man skal jo starte et sted!
Samtidig bruger jeg en af de dersens kæmpehulluhopringe :-)
Må jeg følge med her for at holde motivationen oppe?
Jeg er temmelig ny herinde!..
Jeg er 22 år, og er startet hos diætist siden januar!. Jeg er ca. 165 cm og vejer 81,5 kg.
Jeg skal til diætist igen d. 24/5 og mit mål er at have smidt 3 kg til den tid!. (har været i gang i ca. 3 uger så det burde være realistisk).
Derefter vil mit mål at komme ned på 75 kg. inden d. 22/6 - der tager vi på ferie i Italien! :-)
Jeg startede desuden på Femina's løbeskole igår!
- 7 min. gå, 1 min løb, 5 min. gang, 2 min løb og 5 min gå! Det lyder ikke af meget men min kondi er virkelig dårlig og man skal jo starte et sted!
Samtidig bruger jeg en af de dersens kæmpehulluhopringe :-)
Må jeg følge med her for at holde motivationen oppe?
12 år15. maj 2012 kl. 10:19
ElinorHK (slettet)
Hej og velkommen til, du er hjertelig velkommen :-) Jeg er også selv ny herinde. Det lyder som et rigtigt fint løbe program og det er også sådan du skal starte stille og roligt :-) Jeg bruger også selv hulahop ring og synes det er rigtig sjovt. Fedt at du går til diatist også, så kan du give os andre lidt fif med kosten måske??
12 år15. maj 2012 kl. 17:20
Denbuttede: Det er rigtig godt med del mål, men denne tråd er for alle dem der bare skal smide 5 kg eller mere.
Er lidt skræmmende at skulle skrive alt ned man spiser hver dag, for det er godt nok meget synes jeg, bliver jo næsten flov for det er jo ikke lutter sunde ting der ryger indenbords :-s