#2 af cillemarie (slettet)
Minus 5 kg eller derover!!!
Du læser en tråd i debat > vægttabcillemarie (slettet)
re: Minus 5 kg eller derover!!!
Jamen det vil jeg da gerne! Jeg er på 69,9 kg nu, og vil gerne ned på de 65 (hvis muligt).
Jeg elsker chokolade og is, så det er nok det, der er problemet. Haha.
Og velkommen til. :)
Jeg elsker chokolade og is, så det er nok det, der er problemet. Haha.
Og velkommen til. :)
12 år11. maj 2012 kl. 15:21
ElinorHK (slettet)
Super det er jeg glad for, jeg vejer ca 71 kg tror jeg, skal på vægten i morgen tidlig så må jeg se hvad den viser :-) Jeg er generelt rigtig mad glad, men spiser ret sundt, men falder jævnligt for fristelsen, særligt fredag da jeg har 2 drenge som skal ha hygge snack til Disney sjov :-) Jeg dyrker en del motion 5-6 gange i ugen, så på det punkt er jeg helt med.
Tak, det tager lidt tid at finde rundt herinde :-)
Tak, det tager lidt tid at finde rundt herinde :-)
12 år11. maj 2012 kl. 16:26
Wieben
Jeg vil gerne:)
Jeg har tabt mig 4,5 kg og mangler lige præcis 5 kg endnu og planen er, at det skal være nået 23. juni.
Jeg har tabt mig 4,5 kg og mangler lige præcis 5 kg endnu og planen er, at det skal være nået 23. juni.
12 år11. maj 2012 kl. 19:04
VickyLund (slettet)
Hej - jeg er også med :-)
Tabte 15 kilo sidste år og har holdt vægten frem til for et par måneder siden hvor en lidt hård periode på hjemmefronten også betød at jeg hurtigt tog 5 kilo på fordi jeg "bare" spiste for meget og forkert :-(
Vi skal på sommerferie i 6 uger fra d. 3 juli og frem, så jeg vil gerne være så "langt som muligt" i at smide de 5 kilo igen - så hele ferien ikke går op i dårlig samvittighed hver gang jeg spiser lidt lækkert :-) Der er en masse "sociale ting", fødselsdage, helligdage osv. inden sommer SÅ..jeg er top motiveret men ved også godt at min rygrad ikke er så stærk når den står på grill, hjemmebagte boller, is og jordbærkager...mao. jeg er helt klart med til at give den en skalle!
Tabte 15 kilo sidste år og har holdt vægten frem til for et par måneder siden hvor en lidt hård periode på hjemmefronten også betød at jeg hurtigt tog 5 kilo på fordi jeg "bare" spiste for meget og forkert :-(
Vi skal på sommerferie i 6 uger fra d. 3 juli og frem, så jeg vil gerne være så "langt som muligt" i at smide de 5 kilo igen - så hele ferien ikke går op i dårlig samvittighed hver gang jeg spiser lidt lækkert :-) Der er en masse "sociale ting", fødselsdage, helligdage osv. inden sommer SÅ..jeg er top motiveret men ved også godt at min rygrad ikke er så stærk når den står på grill, hjemmebagte boller, is og jordbærkager...mao. jeg er helt klart med til at give den en skalle!
12 år11. maj 2012 kl. 21:26
Wieben
Synes også det er sværest når man "laver ting med andre" - og det er jo en smuuugle svært at undgå andre levende væsner;)
Vægten har ellers så fint gået jævnt nedad siden jeg startede(sådan er vægttabs-starts-perioden nok ofte), men den sidste uge har det gået den forkerte vej -->op. Så jeg skal holde fokus den næste 1 1/2 måned, hvis jeg skal nå målet...
Tænker det er en god støtte, at være med her - første gang jeg forsøger, så er spændt:)
Vægten har ellers så fint gået jævnt nedad siden jeg startede(sådan er vægttabs-starts-perioden nok ofte), men den sidste uge har det gået den forkerte vej -->op. Så jeg skal holde fokus den næste 1 1/2 måned, hvis jeg skal nå målet...
Tænker det er en god støtte, at være med her - første gang jeg forsøger, så er spændt:)
12 år11. maj 2012 kl. 22:30
ElinorHK (slettet)
Tror det er en stor hjælp og motivation at man har hinanden til at støtte sig til og få opbakning af andre som er i samme båd!! :-) Jeg havde tænkt noget med en ugentlig vejning, for mit vedkommende lørdag, da jeg står op før fanden får sko på i hverdagene. Og der vil jeg også skrive mine cm-mål ind, og så skal jeg bare har opmærksomheden på kosten, for der er mit problem også :-) Jeg har tirsdag-torsdag og søndag der går jeg til crossfit
12 år12. maj 2012 kl. 09:05
ElinorHK (slettet)
Minus 5 kg eller derover!!!
Hvad siger i til at vi lige alle sammen skriver vores nuværende vægt og så om en uge hvad vægten så siger osv, osv??? Så ved vi hvor vi ligger og så er det svært at snyde ;-)
12 år12. maj 2012 kl. 17:19
VickyLund (slettet)
Den er fin med mig
Min vægt her til morgen var 51,7, så næste lørdag er "ny vejedag"
Weekendens fristelser er i høj grad over mig men det går okay. Jeg kan godt se ironien i at jeg minutiøst vejer mine måltider af (også alt det sunde) og så snupper jeg liige en lille bitte bind af ungernes muffiens el. lign. som ikke kommer med i regnskabet...hmm....den går altså ikke - men hold da op hvor er det svært! Jeg falder tit i om aften når vi ser film osv. især fordi jeg altid forsøger ikke at spise efter aftensmad når jeg godt vil smide kilo MEN nu vil jeg forsøge at gemme nogen kcal til noget planlagt lækkert om aften selvom det "gør lidt ondt på mig" fordi jeg har en eller anden teori om at det man spiser om aften sidder bedre fast ;-) Hvis der er andre der kæmper med weekendfristelser så held og lykke :-)
Min vægt her til morgen var 51,7, så næste lørdag er "ny vejedag"
Weekendens fristelser er i høj grad over mig men det går okay. Jeg kan godt se ironien i at jeg minutiøst vejer mine måltider af (også alt det sunde) og så snupper jeg liige en lille bitte bind af ungernes muffiens el. lign. som ikke kommer med i regnskabet...hmm....den går altså ikke - men hold da op hvor er det svært! Jeg falder tit i om aften når vi ser film osv. især fordi jeg altid forsøger ikke at spise efter aftensmad når jeg godt vil smide kilo MEN nu vil jeg forsøge at gemme nogen kcal til noget planlagt lækkert om aften selvom det "gør lidt ondt på mig" fordi jeg har en eller anden teori om at det man spiser om aften sidder bedre fast ;-) Hvis der er andre der kæmper med weekendfristelser så held og lykke :-)
12 år12. maj 2012 kl. 20:04
denbuttede (slettet)
Hej!
Jeg er på! :D jeg skal tabe mig ca. 15 kg, men jeg synes det lyder som en god ide, at sætte sig et mål på 5 kg, først ;)
12/5 : 78,4 kg.
Jeg er på! :D jeg skal tabe mig ca. 15 kg, men jeg synes det lyder som en god ide, at sætte sig et mål på 5 kg, først ;)
12/5 : 78,4 kg.
12 år12. maj 2012 kl. 20:43
Kom glad!! :-D