Vægttab med Vægtvogterne

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vægttab med Vægtvogterne

De har lavet en bog der hedder Pointbogen og det er den jeg tager udgangspunkt i. Har aldrig hørt om propoint, så nej, gør jeg ikke :) Hvor har du fundet om det?
12 år27. april 2012 kl. 22:13
Propoint er det program WW benytter lige nu, så jeg har fået al min info ved at gå til de ugentlige møder.
12 år28. april 2012 kl. 00:20

Har lige snakket med min svigermor, hvor jeg har fået hæfterne fra og hun siger det er det gamle pointsystem hun har og det nye hedder propoint. Men der er en der har lagt de nye propoint tilgængelig på nettet og som jeg kan se er der kun ændret nogle få enkelte ting fra dengang, så der skulle ikke være den store forskel :)
12 år28. april 2012 kl. 10:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });