Vægttab med Vægtvogterne

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægttab med Vægtvogterne
Jeg har den sidste uges tid forsøgt mig med vægtvogternes pointsystem, hvilke går super godt! Siden onsdag, hvor jeg rigtig fik begyndt, har jeg tabt mig 2 kg. og er nu "kun" 10 kg. fra mål... Men ville hører om der var nogle herinde der har erfaring eller selv benytter sig af Vægtvogternes pointsystem og som skulle have lyst til at udveksle nogle opskrifter eller ideer til motion?

Ud over det er jeg begyndt at løbe 3 - 5 gange om ugen, da jeg er ved at træne op til 5 km. stafet i juni mrd., og til dette benytter jeg mig at et program der ligger på nettet, hvor man langsomt træner sig op til det - Super godt program!
12 år15. april 2012 kl. 22:27
re: Vægttab med Vægtvogterne
Jeg bruger WW og deres propoints, har lige netop meldt mig ind, da påsken var ret hård ved min vægt.
Min motion består af gåture og cykling, jeg vil ikke løbe før jeg vejer noget mindre, da jeg er bange for at det er for hårdt for min krop at løbe med så mange kilo på bagen.
12 år16. april 2012 kl. 09:13
Hej Annnja.
Ville du være interesseret i at udveksle nogle opskrifter og ideer til vægttab? Og hvis ja, hvordan forgår det så herinde? (er ny herinde). Og kan du se forandring på vægten i nu, af at bruge pointsystemet?
12 år16. april 2012 kl. 09:23
Hej

jeg vil gerne udveksle opskrifter og tips. Vi kan bare bruge den her tråd til det.

Jeg er lige startet i sidste uge, så skal til min første vejning i morgen. men jeg har været med før for 5 år siden og der gik det ret godt, men det hold jeg var på lukkede og så gik det den gale vej igen. Så nu er der første vejedag i morgen og så må vi se hvordan det er gået.

Mine første 6 dage er gået godt og jeg har overholdt mine points hver dag. Jeg har lavet en regel for mig selv om at spise 100 gram grønsager til hvert hovedmåltid og det har indtil nu fungeret fint.

Jeg vil gerne lægge nogle gode opskrifter ind, jeg har en på alletiders kartoffelsuppe, som jeg har fået fra WW, den skal bare lige graves frem af gemmerne først. Og så kan vi vel lægge gode opskrifter ind efterhånden som vi finder nogen, hvis du har lyst til det.
12 år16. april 2012 kl. 13:35
Lyder supert, den er jeg med på :) Har du lyst til at have en fast veje dag sammen? Jeg har pt. om søndagen.
12 år16. april 2012 kl. 19:26
Det kan vi godt sige, men jeg er også med i torsdagsvejetråden og så skal jeg lige finde ud af om der er forskel på min egen vægt og på den jeg bliver vejet på hos WW.
12 år16. april 2012 kl. 19:49
Okay :) Ville du have noget imod også at veje dig søndag eller vil du helst holde dig til torsdag?
Og bare nysgerrighed, hvor meget er dit mål at tabe dig?
12 år16. april 2012 kl. 21:47
Jeg vil gerne have vejedag om søndagen, men det bliver ¨å bare det jeg vejede hos WW jeg skriver ind, for jeg tror det bliver for besværligt for mig at skulle holde styr på flere vægte.

Jeg skal faktisk tabe mig 30 kilo, aldrig har jeg vejet så meget før, men jeg er godt igang. Hvor meget skal du tabe? Jeg går ikke ud fra at det er så meget, når du ikke har skrevet i 10+. Går du ikke til møderne?
12 år17. april 2012 kl. 07:11
Jeg vejede mig i søndags og der stod vægten på 74,7 kg. og ind til videre er mit mål 65 kg., selvom jeg gerne vil ende ud med 60 kg. i sidste ende, men i mit hoved virkede det mere overskueligt med 10 kg. end 15 kg. til at starte med.. Og så har jeg prøvet at sætte mig et mål, med 1 kg. om ugen, så må vi se om det holder!
12 år17. april 2012 kl. 08:09
Hvad mener du egentlig med møderne?
12 år18. april 2012 kl. 11:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });