#11 af bruger slettet
Vægttab med Vægtvogterne
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Vægttab med Vægtvogterne
De møder hvor man bliver vejet af sin konsulent og efterfølgende sidder sammen og lytter til konsulenten og evt. stiller spørgsmål og hvor man får udleveret diverse materiale.
12 år18. april 2012 kl. 15:44
bruger slettet
Nope, jeg er bare mig selv :)
12 år18. april 2012 kl. 17:53
bruger slettet
Jeg har prøvet at gøre det alene og det ville bare ikke lykkes, så nu har jeg meldt mig ind i håb om at det vil motivere mig.
12 år19. april 2012 kl. 19:11
bruger slettet
Da både min kæreste og jeg er studerende og bor i hus, er økonomien simpelthen ikke til det. Men syntes nu også det går super med at få overholdt pointene + drukket alt vand jeg skal og ind til videre har det givet bonus. Vejede mig i onsdags, da det var præcis en uge siden jeg startede vægttabet og havde allerede tabt 3,2 kg. så er bare super glad! Til gengæld har jeg ikke fået løbet i denne uge, da mit knæ fik sat sig fast den anden dag, men regner med at komme ud i morgen... På lørdag står den på konfirmation, så er spændt på hvordan det kommer til at gå. Har lovet mig selv, ingen alkohol eller sodavand og ikke for store potioner, men har hørt den står på is til dessert, hvilke jeg overvejer at takke nej til, men vil heller ikke virke uhøflig!?
Hvad med dig, hvordan går det med den nye livsstilsomlægning? :)
Hvad med dig, hvordan går det med den nye livsstilsomlægning? :)
12 år19. april 2012 kl. 23:27
bruger slettet
STORT TILLYKKE med titlen som ugens taber :) sejt gået!
12 år20. april 2012 kl. 22:42
bruger slettet
Hej
Mange tak!
Som du allerede har opdaget så er det indtil nu gået fint med min kostomlægning og også med din kan jeg se og jeg håber da også at det går godt for dig, til trods for en konfirmation i dag. Jeg håber da at du tog en lille portion is alligevel, man skal heller ikke nægte sig selv alt det søde.