Mission 2007 - uge 2

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: re: re: re: re: Mission 2007 - uge 2
hej alle
stort tillykke med jeres fine vægttab.
jeg selv har tabt 1.4kg siden 2 januar
så jeg er også tilfreds.
jeg køber ikke nye bukser før det igen
er en str 44. for jeg bryder mig ikke om flere
i denne str 46. så jeg fejrer det med at købe et par nye bukser.
til den tid og jeg glæder mig også til at kunne aflevere en pose til genbrug :-)
flittiglise
17 år8. januar 2007 kl. 18:14
re: Mission 2007 - uge 2
Det ser jo super godt ud for alle - tillykke med vægttabene til alle.

Som jeg skrev går det ret godt med at holde mine principper, dog synes jeg at jeg er begyndt at dykke lidt for meget i rosinbøtten om aftenen. Jeg tror lige at jeg skal prøve to dage uden rosiner. Men jeg synes godt nok at aftenen er lang (går først i seng omkring midnat), og frugt er altså ikke altid nok.
Nå, men nu har jeg fortalt det til jer - det skulle gerne gøre at jeg kan holde mig på måtten :-)
17 år9. januar 2007 kl. 10:20
re: re: Mission 2007 - uge 2
Hej

Pas på med at dykke for langt ned i rosinposen.

Prøv at skære en gulerod /agurk/melon eller lign. i små skiver eller tern og sidde og nippe til dem ind imellem, du kunne også prøve en lille portion cheasy 0,1% youghurt det smager dejligt til forandring for rosiner.
Mvh beta
17 år9. januar 2007 kl. 13:17
re: re: re: Mission 2007 - uge 2
hej lilled
i går aftes da min datter og jeg var lækker sulten. tog vi en gulerod , et æble(skåret ud i både) og tilsidst en banan også i små stykker.. vi blev mætte og synes det faktisk var mere frisk og lækker end feks. slik,chips og kage.
dette vil jeg benytte mig af noget oftere.
2 aftner om ugen er vi i vores klub og der har vi også altid frugt eller gulerødder med. for få år siden var det altid slik derinde. jeg har lavet mad efter hjerteforeningens principper i flere år i håb om blivende vægtab. men ak der kom jo så noget på igen. for et år siden startede jeg med ww og tabte også mig ned til 87kg men ak fra november og til nu ja som i hved røg den over de 90kg igen. og denne yo-yo effekt er jeg så træt af at jeg nu prøver denne metode nemlig at tælle kcal. så jo egentlig kostomlægning er flere år siden.
det har ski nok været det ind imellem maden der har været det forkerte.
flittiglise
17 år9. januar 2007 kl. 14:10
re: re: re: re: Mission 2007 - uge 2
hej tove
er det dig der har været med på mad og sundhed???
inde på den side kaldte jeg mig trold.
men jeg holdte derinde fordi alle indlæg mere eller mindre altid gik i stå ret hurtig.
synes det kunne være hyggeligt hvis det er dig. :-)
flittiglise
17 år9. januar 2007 kl. 14:24
re: re: re: re: re: Mission 2007 - uge 2
hej Flittiglise
ja det er mig jeg er så stadig medlem men komme ikke så meget derind der sker ikke så meget derinde
hilsen tove
17 år9. januar 2007 kl. 14:37
re: re: re: re: re: re: Mission 2007 - uge 2
hej tove
hvor er det hyggeligt at møde dig herinde. nej du har ret ,der skete for lidt derinde. jeg meldte mig ud i november måned.
men jeg kan da stadig logge på derinde.
hvordan går det med dig?
kommer du ud lidt nu?
jeg har tænkt mange gange på dig og det hved jeg det har min venninde også som jeg mødte på mad og sundhed.(skovly)
hvordan går det med din søster?
håber alt er vel.
og du har da vist tabt dig en del, såvidt jeg husker. sej gået og stort tillykke fra mig.
mvh flittiglise (trold)
17 år9. januar 2007 kl. 15:18
re: re: re: re: re: re: re: Mission 2007 - uge 2
hej Flittiglise
tak for din hilsen jo det går meget godt med min søster nej jeg har ikke tabt mig så meget men det går fremad nu jeg ved ikke hvad det gjorde at jeg tog så mange kilo på om det var på grund af min søste sygedom det var jo der jeg begyndte at trøstespise, hvordan går det elles med dig har du tabt dig
hilsen tove
17 år9. januar 2007 kl. 15:28
re: re: re: re: re: re: re: re: Mission 2007 - uge 2
hej tove
det lyder dejligt at din søster har det bedre.
og at det dermed går bedre med dig. skønt !
jeg røg igen op på 98.8kg så lidt er der da blevet væk.
jeg vejer i dag 91.4kg. men havde ellers hved af mad og sund(mest skovly´s hjælp) og ww kommet ned på 87 kg i august og en dag i den måned smilede vægten lige til mig en dag med tallet 86kg. hi hi
så nu prøver jeg dette for at komme derned igen . men hoved målet er at ende på 78kg. der har jeg det bedst.
og så skulle jeg gerne holde den vægt til den tid fremover. jeg har herinde sat et mål= d 1. juli 2007
og stort pøj pøj til dig.
dejlig du trives igen
knus flittiglise
17 år9. januar 2007 kl. 16:20
re: re: Mission 2007 - uge 2
Hej Lilled,

Kunne det være en idé at købe rosiner i de små søde pakninger, og så bestemme, at der må spises én - eller to efter aftensmaden?
Jeg var lige inde og se, hvad kalorieindholdet er i rosiner..uh, ha da da!

Må jeg anbefale Minimum Fiberkiks. De er ikke søde, men man føler, at man får "noget", og jeg tror, at kalorieindholdet er omk. 26 pr. kiks. Der kan jo smøres noget på. Med lidt ost eller marmelade er det nok lige lidt mere lækkert

Hilsen Maddie
17 år9. januar 2007 kl. 16:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });