Hej folkens. Jeg kom tilbage fra studietur i Madrid her for et par dage siden, og jeg må indrømme at mens jeg var der tænkte jeg ikke så meget over kalorier, fordi jeg bare ville fordybe mig i madkulturen. Men jeg har faktisk formået at holdemin vægt på 83,0 kg! Så det synes jeg er helt fantastisk, nu kan jeg tabe mig yderligere efter jeg er kommet hjem, og ved at jeg kan spise ret normalt og stadig holde vægten :) Forhåbentligt kan jeg tabe mig 1-2kg inden jeg skal afsted på den næste tur til udlandet om 3 uger
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg kom tilbage fra studietur i Madrid her for et par dage siden, og jeg må indrømme at mens jeg var der tænkte jeg ikke så meget over kalorier, fordi jeg bare ville fordybe mig i madkulturen. Men jeg har faktisk formået at holdemin vægt på 83,0 kg! Så det synes jeg er helt fantastisk, nu kan jeg tabe mig yderligere efter jeg er kommet hjem, og ved at jeg kan spise ret normalt og stadig holde vægten :) Forhåbentligt kan jeg tabe mig 1-2kg inden jeg skal afsted på den næste tur til udlandet om 3 uger