#12 af gothic queen (slettet)
BIKINIKLAR !
Du læser en tråd i debat > vægttabgothic queen (slettet)
re: BIKINIKLAR !
er det okay at jeg skriver ind om fredagen, der vejer jeg mig nemlig:) i dag siger vægten 67,1 kg, så 1,3 kg er røget siden igår
12 år24. februar 2012 kl. 09:12
Fallafel (slettet)
Min vægt sagde 68,2 - jubiiiii! Er så glad :)
12 år24. februar 2012 kl. 10:10
mia_duberg (slettet)
flot klaret Fallafel! Det må så være ca. 10kg der er røget nu? Du er sgu sej!
12 år24. februar 2012 kl. 11:03
mia_duberg (slettet)
Har været på weekend tur hos mine forældre, god mad, fødselsdag med mere god mad, chokolade, alkohol, og så mere god mad.. Hvilket har resulteret i et vægtstigning på 600gram. Jeg synes faktisk at det er ret lidt i forhold til at jeg ikke rigtig passede på vægten, men bare spiste hvad jeg havde lyst til. Men stadig. De skal jo af igang nu! Det er nu meget nemmere at overholde reglerne når man er hjemme...
12 år27. februar 2012 kl. 12:10
nussercille (slettet)
Hey :)
Jeg vil også gerne være med jeg er 18 år og vil gerne ned på 48 kg eller lidt mindre<3 Jeg tror jeg ca. vejer 55 lige nu
men vejer mig på mandag :)
Jeg vil også gerne være med jeg er 18 år og vil gerne ned på 48 kg eller lidt mindre<3 Jeg tror jeg ca. vejer 55 lige nu
men vejer mig på mandag :)
12 år27. februar 2012 kl. 18:15
louise89 (slettet)
Fallafel: mega godt gået med dit vægttab. du skriver i dit første indlæg at du følger din egen kostplan er det muligt du gider dele den med os andre? :D
jeg kæmper nemlig med at finde en kostplan som jeg kan bruge, jeg er nemlig ikke sp god til det der med at taste ind hele tiden, men mere til det der med at jeg ved hvad jeg skal spise så bliver jeg heller ikk ukoncentreret og kan fokusere op mit vægttab/træning og ikke om hvad jeg skal spise.
jeg kæmper nemlig med at finde en kostplan som jeg kan bruge, jeg er nemlig ikke sp god til det der med at taste ind hele tiden, men mere til det der med at jeg ved hvad jeg skal spise så bliver jeg heller ikk ukoncentreret og kan fokusere op mit vægttab/træning og ikke om hvad jeg skal spise.
12 år27. februar 2012 kl. 20:18
Fallafel (slettet)
:)
Vægten i dag 67,7.. Jeg har godt nok haft lidt problemer med den, men nu er vi altså endelig på vej ned igen :)
12 år4. marts 2012 kl. 18:58
louise89 (slettet)
re: :)
jeg er også på hvis det er muligt.
jeg er netop lige i søndags blevet inviteret til italien af bedsteforældrene og derfor er motavationen netop i top og hvis ikk jeg kan tabe mig nu så kan jeg sku ikk tabe mig. derudover blive rjeg student også så endnu mere grund til at tage de sidste kg.
jeg er netop lige i søndags blevet inviteret til italien af bedsteforældrene og derfor er motavationen netop i top og hvis ikk jeg kan tabe mig nu så kan jeg sku ikk tabe mig. derudover blive rjeg student også så endnu mere grund til at tage de sidste kg.
12 år7. marts 2012 kl. 19:56
louise89 (slettet)
re: :)
Min vægt sagde her til morgen 67,5 fantastisk, det er et vægttab på 1,3 kg siden jeg tastede ind sidst. men startede på 70,0 kg. dejlig morgen, :)
12 år8. marts 2012 kl. 07:17
Min vægt sagde her til morgen 82,5 så det går støt og roligt nedad! -600 gram sidne jeg sidst skrev herinde :)
Og flotte resultater I andre også har! Hold motivationen oppe! Foråret er kommet hvilket vil sige at sommeren og bikini sæsonen er lige om hjørnet