BIKINIKLAR !

Du læser en tråd i debat > vægttab

BIKINIKLAR !
Hej alle I dejlige "tabere" !

Jeg er lige startet på en livsstilsomlæggelse med det formål at smide nogle kg. før badesæsonen banker på døren, og jeg tænkte, at det ville være lækkert med lidt ekstra opbakning og inspiration fra ligestillede :) Jeg logger ikke herinde, men spiser efter min egen "kostplan".

Helt konkret er mit mål 10 kg. på 5 måneder (Inden 1 juli), og jeg vejer mig hver onsdag !

Andre der går og drømmer om at blive bikiniklar??, så lad os gøre det sammen !! :)
12 år8. februar 2012 kl. 11:00
re: BIKINIKLAR !
Den kan jeg godt være med på da:)

er ikke helt i samme bås, men jeg er på..
for mig handler det lige pt. om at holde vægten, ville være dejligt hvis der lige røg 5-7 mere, men det tør jeg ikke satse på.. jeg har tabt 37 kg over de sidste 2 år. jeg skal opereres her d 22, hvor jeg så derefter ikke kan dyrke nogen form for motion i 3 måneder, men jeg vil dog gerne strammes rigtig godt og grundigt op.. specielt når jeg nu får 3 måneder hvor jeg ikke kan ret meget..
så med snyd fra en kirug, så er jeg under alle omstændigheder bikini klar, for første gang i 10 år:) dog med lidt slappe lår.. hehe
12 år8. februar 2012 kl. 11:44
Jeg er meget klar! Jeg er en pige på 20 år som gerne vil tabe mig fra de 71,3 jeg vejer nu til 58 kg til sommer eller omkring september :)
Skal vi ikke bruge tråden til at skriv hvordan det går osv? :) Støtte hinanden :)
12 år15. februar 2012 kl. 00:43
jeg vil også meget gerne være klar til bikinisæsonen.

jeg er 22 år, vejer idag 83,1, og vil gerne ned på 78 inden 1. juli
12 år15. februar 2012 kl. 08:00
Hej igen.. Jeg var på vægten i morges - den sagde 70,8 - yes! Har nu tabt mig fra 78 altså 7,2 kg!
Jeg skal på arbejde hele dagen - arbejder som tjener og løber derfor rundt. I aften skal jeg i fitness...
Hvad med jer piger(/drenge?) ?
12 år15. februar 2012 kl. 10:56
Dejligt, at der er andre der er med på at blive klar til sommer og sol !!

Vægten sagde igår 87,6 - så der er røget 0,5 kg. den sidste uge og 1,9 i alt. Er rigtig godt tilfreds, men ved også godt, at det altid er "nemt" i starten, men at det blir sværere og sværere.. Så jeg må prøve at hænge i !

Det er godt at høre, at det også går den rigtige vej for dig fallafel !

12 år16. februar 2012 kl. 20:19
Vægten sagde i dag 69,9 - så er ENDELIG under de 70 kg!
Hvordan går det piger (og drenge?!)? Jeg skal ud at træne nu og så skal jeg have kyllingesuppe til aften! :) Nams ;)
12 år19. februar 2012 kl. 12:47
Damer!! Hvordan går det? Vægten siger her 69,3 kg, så det går den rigtige vej! Jeg har været til en times spinning her til aften - damn!
Glæder mig til at høre mere fra jer
12 år21. februar 2012 kl. 20:12
hej, må jeg være med? jeg vil godt tabe ca 8-9 kg før sommer. har ingen dato endnu. motivationen har stået stille længe nu, men er endelig kommet igen. så nu blir der sparket røv:)
12 år23. februar 2012 kl. 20:49
Godaften damer!

Jeg vil også meget gerne være med! :-)

Jeg er 25 år, har været oppe på 65kg, vejer nu 61,4 og vil gerne ned på 55. Eller det vil sige - jeg SKAL. Jeg er model og har fået muligheden for at komme til udlandet at arbejde, hvilket selvfølgelig er den store drøm, men skal altså ned på 55kg for at have de accepterede mål.

Jeg er godt igang! Kæmper med at komme til træning og holde mig fra alt det usunde, og det går fremad.

En støttegruppe ville være sådan en dejlig ting! Ikke mindst at have nogle at dele sejrene med!

Knus!
12 år23. februar 2012 kl. 23:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });