Fjernelse af slapt maveskind

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Fjernelse af slapt maveskind
jeg skal ikke tabe mere....men holde vægten. Tidligere i uniform vejede jeg 57 kilo men i dag ville jeg ikke kunne nå derned for så ville alt hænge.....men fjernelse af hud fortages rask væk af alle fedmeopererede de har deres egen hjemmeside. Hvor alle kropsdele kommer i søgelyset, det ville jeg aldrig gøre. Men foraget er jeg ikke.
12 år26. januar 2012 kl. 13:03
He he ved ikke lige, hvordan du fik indtrykket at jeg er det, er blot nysgerrig, ikke mindst fordi jeg tænker det nemt kunne blive aktuelt for mig selv med de sindsyge 60 kg jeg skal igennem .. så blot lige for at få en fornemmelse af, hvornår man evt. skal overveje det, men det er så ca. når man er ved at være på plads.. Udmiddelbart er min største tanke måske at se på om man kan få fjernet de strækmærker jeg har fra fedmen, mener at have hørt man kan det med laser.. går ikke ud fra de på fantastisk vis forsvinder af sig selv .. Må også lige blive en vurdering til den tid, lige nu tænker jeg at det sikkert ikke bliver så kønt :=)
12 år27. januar 2012 kl. 07:22
Du skal helt sikkert vente til du er i mål.. hvis man taber sig meget yderligere, risikere man at der er løs hud igen også er det jo lidt spildt.. men det kommer jo an på om du går gennem det offentlige eller privat..
der er masser af informationer på nettet om disse operationer:)
Jeg er ret sikker på at strækmærker skal du selv betale for at få fjernet med laser.. og privatsyghuse har slet slet ikke så stramme regler som det offentlige..
Held og lykke med dit vægt tab, 60 kg det er godt nok rigtig mange kg...
12 år27. januar 2012 kl. 08:29
Ja det er flot Benni....strækmærker slipper vi ikke udenom men dem som sidder i den løsehud ryger naturligvis med. Nogen stammer fra graviditeter. Der er også forskel på strækmærker kan jeg se på de billeder som er her på nettet - nogen har lige mine er dybt forgrenede......
Det er på alle måder et aktuelt emne hvis man har tabt mange kilo...og huden mister evnen til at trække sig sammen med alderen...og det forklæde er i vejen.
12 år27. januar 2012 kl. 09:57
Jeg er heldigvis ikke fyldt 30 endnu så har forhåbentlig fordelen der, men som mand har jeg vist ikke været gravid, så har ingen undskyldninger, er bare alt for mange kilo gennem årene..
12 år27. januar 2012 kl. 10:16
jaja og mænd med forklæde er også hæmmet fysisk.....så godt der er åbenhed om det.
12 år27. januar 2012 kl. 10:30
i mit tilfælde har alderen overhovedet ikke været et faktum, jeg er 26 og har masser af hud som ikke vil trække sig ind, mine strækmærker er ikke specielt dybe, men der er da en del.. gener er faktisk det eneste som spiller ind.. i min familie har vi ikke ret meget af kroppens narturlige elastik, derfor kan huden ikke trække sig sammen.. er ikke i tvivl om der findes masser af muligheder for at undgå det, men når ens gener fejler, så kan man sku ikke rigtig gøre andet end komme under kniven:)
12 år27. januar 2012 kl. 12:06
Hvass ja det er gener ...vi springer hurtigt.....man kunne ikke få det ordnet bare for få år siden....og det bliver det jo med alderen ikke bedre... meget enig;-)
12 år27. januar 2012 kl. 13:00
Godt Hvass så har vi begge noget at se frem til......
12 år12. februar 2012 kl. 15:27
hvor blev du af Hvass???
12 år17. februar 2012 kl. 19:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });