Fjernelse af slapt maveskind

Du læser en tråd i debat > vægttab

Fjernelse af slapt maveskind
Hej alle:)
Jeg har godt nok ikke været ret aktiv herinde de sidste 6 måneder, men er her da stadig:)

Ville da lige dele med jer at jeg idag har fået min læge til at sende en henvisning til Friklinikken i Give, så jeg kan komme til forundersøgelse og forhåbentlig bliver godkendt til operationen:) det er simpelthen så fantastisk, jeg har ventet så længe på at det skulle ske, med lidt held så kan jeg inden 1 april købe tøj i en størrelse som rent faktisk passer, gå i bikini til sommer og alle de fine kjoler jeg har gået og kigget langt efter i flere år..

Jeg er så spændt, så håber da i vil krydse fingre for mig, jeg skal nok holde jer opdateret med hvordan det går:)
12 år16. januar 2012 kl. 12:48
re: Fjernelse af slapt maveskind
Hvor dejligt, jeg krydser i hvert fald fingre for dig :)
12 år16. januar 2012 kl. 13:58
Det gik hurtig, skal til FU allerede 6 feb.:)

Nu håber jeg så bare de godkender mig:)
12 år19. januar 2012 kl. 14:53
Ja det skal jeg også. Desværre er der store forskelle i vort lille land. De kan overholde forundersøgelsen men ikke ventetiden på sjælland. Nogen er afvist her og godkendt i dit område......så ja...det er spændende ...Hvass. og helt klart en vigtig ting efter et vægttab....
12 år19. januar 2012 kl. 15:58
Til andre der vil undgå samme problem, husk at spis lever og drik godt med vand og endelig motion og træning.
12 år19. januar 2012 kl. 19:55
Ja, det er altså ikke nok....
12 år19. januar 2012 kl. 21:10
Nej det er det ikke for alle, vi er jo så forskellige, men det er stadig vejen til at forsøge at undgå det.. Virkede heldigvis for mig sidst, var ikke sådan ment, blot som godt råd. Held og lykke med det.
12 år19. januar 2012 kl. 22:23
Puh denne gang skal jeg så også lige tabe 20 kg mere end sidst, nå må vi se til den tid.. fandt lige gamle billeder fra sidste gang jeg tog tørnen, der gik jeg fra 119 til 77 .. Denne gang startede jeg helt oppe på 142 .. og så må målet jo så blive ca. det samme omkring de 80 (men så er jeg også tynd :) )
Puhh 60 kg.. håber kroppen kan følge med, det er jo måske nok lidt tvivlsomt selvom jeg gør alt for at overholde rådede.. hvor meget har I tabt jer om man må spørge .. Glæder mig på mystisk vis til at få samme problem :=)
12 år19. januar 2012 kl. 22:32
Holder meget af lever og har altid spist det.....
12 år19. januar 2012 kl. 22:33
Jeg har tabt 39 kilo - har født 3 store børn. Har altid haft pæreform som nu er æble. Har desuden et kæmpe operationsar som gør hele maven skæv uanset vægt.
Bukser sidder derfor dårligt i det bagen er væk - glæder mig til at komme af med det store ar og bildækket på 2-3 kilo.
12 år19. januar 2012 kl. 22:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });