#12 af Hvass (slettet)
Fjernelse af slapt maveskind
Du læser en tråd i debat > vægttabHvass (slettet)
re: Fjernelse af slapt maveskind
calcit:
Der er utrolig stor forskel på hvor i landet man kommer til undersøgelse, men du kan jo heldigvis selv bestemme hvor man vil til undersøgelse henne, men det betyder også noget hvornår på året man kommer til disse undersøgelser, sidst på året bliver der ikke godkendt så mange fordi de har brugt deres budget..
har du været til undersøgelse??
Der er utrolig stor forskel på hvor i landet man kommer til undersøgelse, men du kan jo heldigvis selv bestemme hvor man vil til undersøgelse henne, men det betyder også noget hvornår på året man kommer til disse undersøgelser, sidst på året bliver der ikke godkendt så mange fordi de har brugt deres budget..
har du været til undersøgelse??
12 år23. januar 2012 kl. 08:38
calcit
ok er der forskel på årstiden? - det vidste jeg ikke....skal samme dato som dig...hvis alt går vel...
12 år23. januar 2012 kl. 19:26
Hvass (slettet)
Ja det er der, underligt nok..
Ej hvor er det da bare spændene, vi må lige holde hinanden opdateret.. hvor skal du hen så??
Ej hvor er det da bare spændene, vi må lige holde hinanden opdateret.. hvor skal du hen så??
12 år24. januar 2012 kl. 08:30
calcit
ja, det bliver en spændende dag.
12 år25. januar 2012 kl. 20:02
Benni (slettet)
Er i begge "færdige" eller er det noget I får ordnet før i er færdig som en sidste motivations faktor også ?
12 år25. januar 2012 kl. 20:16
calcit
Hvad mener du?
12 år25. januar 2012 kl. 20:21
Benni (slettet)
Umm, hvilken del var uforståelig :=) ?
Altså, er I ca. færdige med at tabe jer det I skal tabe jer ? Eller er I næsten færdige og så man kan få lov at få det fjernet inden ?
Altså, er I ca. færdige med at tabe jer det I skal tabe jer ? Eller er I næsten færdige og så man kan få lov at få det fjernet inden ?
12 år25. januar 2012 kl. 21:46
calcit
så er for mit vedkommende svarene Ja og Nej. Bmi under 25 og holdt vægten ½ år. Og der er jo ikke frit valg kære Benni....vent til du selv flyder i hud ....lægen skal kunne se problemet og en kirug skal godkende ....det er processen. Luksus er det på ingen måde....men man behøver heller ikke at ligne en klovn med fedtrester og hud!.
12 år25. januar 2012 kl. 22:07
Hvass (slettet)
Jeg er færdig for nu. en bmi under 25, jeg vil dog ikke udelukke at der måske skal 5 kg af på et tidspunkt, men som det er nu er jeg til tilfreds, hvis jeg altså ser bort fra det hudforklæde jeg har på maven.
det er jo ikke noget man bare lige får gjort, du skal jo have en vis form for fysisk gene af det.. så som svamp i folderne osv.
tror ikke der er mange som får det gjort på det offentlige som en motivations faktor, det synes jeg nu også ville være spild af skattekroner..
det er jo ikke noget man bare lige får gjort, du skal jo have en vis form for fysisk gene af det.. så som svamp i folderne osv.
tror ikke der er mange som får det gjort på det offentlige som en motivations faktor, det synes jeg nu også ville være spild af skattekroner..
12 år26. januar 2012 kl. 12:04
Om denne gælder for al vægttab på normal vis, eller kun for GB opererede ved jeg ikke.